  • 1. Data: 2004-06-28 22:22:33
    Temat: Umowa o pracę a stałe zameldowanie
    Od: "Pablo" <p...@o...pl>

    Jestem studentem informatyki i właśnie dostałem dosyć atrakcyjną oferte pracy.
    Podstawowym problemem jest dla mnie brak stałego zameldowania. (dom w którym
    mieszkam nie posiada jeszcze wszystkich odbiorów).
    Czy do podpisania umowy o pracę jest niezbędne stałe zameldowanie ?
    Czy jest możliwe uzyskanie stałego zameldowania w przypadku braku odbiorów
    budynku w którym się mieszka ?
    Prosze o radę w tej sprawie.

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2004-06-28 22:40:15
    Temat: Re: Umowa o pracę a stałe zameldowanie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-06-29 00:22, Pablo rzecze:
    > Czy do podpisania umowy o pracę jest niezbędne stałe zameldowanie ?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-06-29 07:12:11
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkam nie posiada jeszcze wszystkich odbiorów).
    > Czy do podpisania umowy o pracę jest niezbędne stałe zameldowanie ?

    nie widzę związku między stałym zameldowaniem a miejscem wykonywania pracy.
    no chyba że planujesz pracę w policji albo w wojsku. możesz mieć
    zameldowanie w Gdańsku a pracować w Kielcach. nikt ci tego nie zabroni.
    Aneta