  • 1. Data: 2010-02-22 19:43:39
    Temat: Umowa na odleglosc pomiedzy firmami
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Witam, mam pytanie,

    Prowadze firmę, zawarłem umowę z drugą firmą drogą elektroniczną, pytanie -
    czy w tym przypadku również stosuje sie ustawe o ochronie niektórych praw
    konsumentów z dnia 2 marca 2000 roku i tym samym mogę zerwać umowe w ciagu
    10 dni oo jej zawarcia bez podania przyczyny?

    Dziekuje za odpowiedzi.

    --
    doom3

  • 2. Data: 2010-02-22 19:52:26
    Temat: Re: Umowa na odleglosc pomiedzy firmami
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    doom3 pisze:
> [...]
    > niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 roku i tym samym mogę
    > zerwać umowe w ciagu 10 dni oo jej zawarcia bez podania przyczyny?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-23 08:37:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    doom3 pisze:
> [...]
    > niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 roku i tym samym mogę
    > zerwać umowe w ciagu 10 dni oo jej zawarcia bez podania przyczyny?

    Primo: a czy byłeś łaskaw przeczytać tę ustawę, hmm? Tam jest wszystko
    wyraźnie napisane.

    Secundo: zawierałeś jako firma: nie. Zawierałeś jako osoba prywatna
    (czyli konsument): tak. Logiczne.

  • 4. Data: 2010-02-23 08:38:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    doom3 pisze:

    > niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 roku i tym samym mogę
    > zerwać umowe w ciagu 10 dni oo jej zawarcia bez podania przyczyny?

    PS: i nie jest to żadne "zerwanie" umowy. Różnica jest jak pomiędzy
    rozwodem a anulowaniem małżeństwa.