  • 1. Data: 2010-02-22 16:35:09
    Temat: dodatkowe odszkodowanie za samochód
    Od: piili <r...@g...com>

    Szanowni Państwo,

    czy starając się o odszkodowanie od administratora budynku, z którego
    spadający śnieg uszkodził samochód, muszę się przyznawać że mam AC?
    Wolałabym tego uniknąć i nie wiem, czy ubezpieczyciel budynku będzie
    miał wgląd w mój pełen pakiet ubezpieczenia?

    Bardzo proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2010-02-22 18:02:49
    Temat: Re: dodatkowe odszkodowanie za samochód
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    piili napisal:
> [...]
    > Wolałabym tego uniknąć i nie wiem, czy ubezpieczyciel budynku będzie
    > miał wgląd w mój pełen pakiet ubezpieczenia?

    Nic nie musisz udostepniac. Masz roszczenie do administratora
    budynku, nie do ubezpieczyciela budynku. Jak ubezpieczyciel
    bedzie uskutecznial spychologie, to zagroz skierowaniem sprawy
    do sadu. Jak to nie pomoze, to wynajmij profesjonalnego prawnika.
    Oplaci sie ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-22 18:08:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 08:35:09 -0800 (PST), piili napisał(a):

    > czy starając się o odszkodowanie od administratora budynku, z którego
    > spadający śnieg uszkodził samochód, muszę się przyznawać że mam AC?

    A po co? Przecież to nie ty sobie zepsułeś samochód tylko tobie zepsuli,
    więc AC nie ruszaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-02-22 19:58:21
    Od: piili <r...@g...com>

    On 22 Lut, 19:08, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > A po co? Przecież to nie ty sobie zepsułeś samochód tylko tobie zepsuli,
    > więc AC nie ruszaj.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    > Tlen: madman1985, GG: 2283138

    AC i tak mi wypłaci. Tylko administratorowi się nie przyznałam że je
    mam. Będą pewnie chcieli nr polisy i właśnie nie wiem, czy to wyjdzie
    na jaw i czy w ogóle tak można

  • 5. Data: 2010-02-22 20:10:25
    Od: gacek <g...@w...pl>

    piili wrote:

    > AC i tak mi wypłaci. Tylko administratorowi się nie przyznałam że je
    > mam. Będą pewnie chcieli nr polisy i właśnie nie wiem, czy to wyjdzie
    > na jaw i czy w ogóle tak można

    Próbować oczywiście można. Ale czy naprawdę sądzisz, że twoja
    ubezpieczalnia AC nie wystąpi z regresem do wspólnoty?

    gacek

  • 6. Data: 2010-02-22 20:11:10
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-02-22 20:58, piili pisze:

    > AC i tak mi wypłaci. Tylko administratorowi się nie przyznałam że je
    > mam. Będą pewnie chcieli nr polisy i właśnie nie wiem, czy to wyjdzie
    > na jaw i czy w ogóle tak można

    Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

  • 7. Data: 2010-02-22 20:26:15
    Od: piili <r...@g...com>

    On 22 Lut, 21:11, "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> wrote:

    > Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

    Można?

  • 8. Data: 2010-02-22 20:39:04
    Od: piili <r...@g...com>

> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl

    Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
    ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

  • 9. Data: 2010-02-22 20:59:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:39:04 -0800 (PST), piili napisał(a):

    > Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
    > ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

    Temu że bezsensownie zniżkę stracisz, zyskując przy okazji nic.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-02-22 21:16:03
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-02-22 21:26, piili pisze:

    > Można?

    Czyli co - naprawa np. 5k pln a ty chcesz wziac 2x5k pln?

    Nie, nie mozna.