eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Umowa na internet+tv - problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2005-11-12 16:09:43
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    >> Jeśli w umowie był zapis co do zmiany ceny w związu ze zmianą stawki VAT,
    >> to
    >> na zmianę wysokości opłaty klient wyraża zgodę w chwili zawierania umowy.
    >>
    > Zapisu takiego nie było. Za to rozmawiałem kiedyś z jednym z pracowników
    > BOKu i powiedział mi wprost że pomylili się przy tworzeniu umowy i w
    > następnej promocji wszystkie wcześniejsze błędy poprawili. Ale ja za ich
    > błędy nie mam zamiaru ponosić odpowiedzialności.

    No to dokladnie tak im odpowiedz. Umowe masz zawarta z okreslonymi warunkami
    i na inne nie wyrazasz zgody, chyba ze zaproponuja Ci kontynuacje umowy na
    dotychczasowych warunkach.

    Pozdrawiam,

    Tiger



  • 12. Data: 2005-11-13 09:33:44
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>


    "Xorock" <x...@g...com> wrote in message
    news:dl4f3l$lkl$1@news.onet.pl...

    > Zapisu takiego nie było. Za to rozmawiałem kiedyś z jednym z pracowników
    > BOKu i powiedział mi wprost że pomylili się przy tworzeniu umowy i w
    > następnej promocji wszystkie wcześniejsze błędy poprawili.

    > Ale ja za ich
    > błędy nie mam zamiaru ponosić odpowiedzialności.
    Słusznie, popieram!

    p.
    W,



  • 13. Data: 2005-11-14 08:14:31
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Rok temu podpisywałem na promocyjnych warunkach (podłączenie 1zł, brak
    > opłaty aktywacyjnej) umowę na 12 miesięcy z siecią Multimedia.

    Znane cwaniaki, Multimedia ;-))).


    > W umowie internet kosztował 69,99** (** cena brutto, gwarantowana przez
    > 12 miesięcy - odpowiedni zapis w umowie). Po drodze zmienił się podatek
    > na 22%. Ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen, nie
    > dostałem też faktury zignorowałem podwyższony podatek płacać dalej
    > normalną cenę i tak do dnia dzisiejszego. Teraz rozwiązałem umowę i chcą
    > oczywiście żebym dopłacił im zaległą (różnicę) kwotę (bez odsetek).
    > Muszę czy nie muszę to zrobić?

    Nic nie musisz dopłacać. Błąd, jaki popełniły MM popełniło też wielu innych
    providerów. Zapisali w umowach ceny BRUTTO zamiast NETTO. Zwłaszcza że już
    rok temu gadało się że UE wymusi na nas 22 % VAT na net... Miałeś w umowie
    zagwarantowaną niezmienną cenę brutto więc to ich problem że dołożyli im 22%
    VAT-u...
    Sam jestem providerem i znam tę sprawę od drugiej strony. Ja w swoich
    umowach i cenniku wpisywałem, że cena jest netto, a każdy klient był
    uświadamiany że od marca prawdopodobnie cena zwiększy się o 22%. Ale za to
    będzie można całość odpisać od podst. opodat., co w sumie wyjdzie na zero
    prawie...


    > Nie mam kilku faktur (nie raczyli przysłać) więc nie mogę odliczyć na
    > koniec roku podatku.

    Nie robią Ci żadnej łaski. Musisz dostać faktury. Inny temat gdyby cena
    mogła być zmieniana w okresie trwania umowy i w okresie promocji. Ja np.
    wydam oryginały tylko tym, którzy nie zalegają z wpłatami. Pozostali dostaną
    dopiero jak wyrównają wpłaty :-).

    Nie otrzymałem informacji o zmianach w cenniku lub
    > regulaminie.

    Bo nie powinieneś otrzymać. W końcu zagwarantowali Ci cenę stałą przez 12
    miesięcy.



  • 14. Data: 2005-11-14 08:20:17
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert J. napisał(a):

    >
    >>Nie mam kilku faktur (nie raczyli przysłać) więc nie mogę odliczyć na
    >>koniec roku podatku.
    >
    >
    > Nie robią Ci żadnej łaski. Musisz dostać faktury. Inny temat gdyby cena
    > mogła być zmieniana w okresie trwania umowy i w okresie promocji. Ja np.
    > wydam oryginały tylko tym, którzy nie zalegają z wpłatami. Pozostali dostaną
    > dopiero jak wyrównają wpłaty :-).
    >

    Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie faktury,
    a nie odwrotnie. Do czasu, gdy nie ma faktury, nie ma płatności.
    Przegrasz przed każdym sądem.

    M.


  • 15. Data: 2005-11-14 09:02:42
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie faktury,
    > a nie odwrotnie. Do czasu, gdy nie ma faktury, nie ma płatności.
    > Przegrasz przed każdym sądem.

    Obie strony obowiązuje umowa. W umowie jest zapis, że płatność następuje na
    podstawie druków wpłat dostarczonych abonentowi :-).



  • 16. Data: 2005-11-14 15:42:45
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie faktury,
    > a nie odwrotnie.

    płatność to następuje na podstawie umowy...

    KG


  • 17. Data: 2005-11-14 17:13:29
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kam napisał(a):

    >> Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie
    >> faktury, a nie odwrotnie.
    >
    >
    > płatność to następuje na podstawie umowy...
    >

    Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności.

    M.


  • 18. Data: 2005-11-14 18:54:39
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności.

    zależy co jest w umowie...
    akurat związku wymagalności abonamentu z wystawieniem faktury nie widzę

    KG


  • 19. Data: 2005-11-15 10:42:46
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > > płatność to następuje na podstawie umowy...
    > >
    >
    > Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności.

    Usiłujesz na siłę znaleźć dziurę w całym. W umowie jest zapisane, że
    płatność abonamentu jest do 8 dnia danego miesiąca i wnoszona jest na
    podstawie druków wpłat dostarczonych klientowi. A nie na podstawie faktury.
    Zresztą nawet jak wysyłałem kiedyś faktury to też jak ktoś był upierdliwy to
    twierdzić mógł, że nie doszła (list zwykły).



  • 20. Data: 2005-11-16 09:44:16
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Zresztą nawet jak wysyłałem kiedyś faktury to też jak ktoś był upierdliwy
    > to
    > twierdzić mógł, że nie doszła (list zwykły).

    Niestety czasem tak jest. Pijany listonosz, blad w adresie w bazie danych
    firmy... Do mnie regularnie nie dochodzily faktury z Aster.

    Pozdrawiam,

    Tiger


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1