  • 1. Data: 2005-11-11 11:52:53
    Temat: Czy sobota to dzień roboczy?
    Od: "Kuba Gach" <k...@p...fm>

    Witam ponownie,
    Mam jeszcze pytanie czy w świetle prawa sobota jest dniem roboczym?
    Pozdrawiam,
    Jakub Gach

  • 2. Data: 2005-11-11 12:20:20
    Temat: Re: Czy sobota to dzień roboczy?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kuba Gach napisał(a):
    > Mam jeszcze pytanie czy w świetle prawa sobota jest dniem roboczym?

    nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy

    KG

  • 3. Data: 2005-11-11 13:38:34
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy

    To zalezy na gruncie jakiej procedury jestesmy, sa watpliwosci w
    doktrynie;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 4. Data: 2005-11-11 13:42:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michał Wilk napisał(a):
    > To zalezy na gruncie jakiej procedury jestesmy, sa watpliwosci w
    > doktrynie;-)

    tak to jest jak się chce sprawiedliwość społeczną uprawiać ;)

    KG

  • 5. Data: 2005-11-11 15:24:32
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    jeżeli dobrze pamietam jest dodatkowym dniem wolnym od pracy ogłaszanym
    przez mistra pracy w rozporzadzeniu - obowiazuje 40 godzinny tydzień pracy
    możesz mieć wolny poniedziałek lub czwartek do uzgodnienia z pracodawcą
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-11-12 13:52:08
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "mariusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jeżeli dobrze pamietam jest dodatkowym dniem wolnym od pracy ogłaszanym
    > przez mistra pracy w rozporzadzeniu -

    Pamiec masz dobra - ale gorzej z terazniejszoscia :)
    Wydaje mi sie, ze nie ma juz ustawowo oglaszanych dni wolnych - to juz lezy
    w gestii pracodawcy.
    Ja np. mam dni robocze: wtorek - sobota

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)