  • 1. Data: 2004-03-09 08:42:31
    Temat: Umowa miedzy wlascicielami portalu
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Wraz z kolega prowadzimy portal i nadeszla ta chwila kiedy powinnismy spisac
    jakas umowe. Chcemy, aby w umowie bylo zawarte to, ze dzielimy sie zyskami
    rowno, zobowiazujemy sie do regulowania zobowiazan portalu rowniez po rowno
    i na rowni jestesmy odpowiedzialni za akcje prowadzone przez portal. Ogolnie
    wszystko pol na pol. Jesli ktos ma doswiadczenie w pisaniu takiej umowy
    prosze o kontakt. Prosze o napisanie co nalezy zrobic, aby tego typu umowa
    miala jakas moc prawna.

    --
    HASAN_SAS

    Nasz Wałbrzych - niezależny portal miejski
    http://www.nasz.walbrzych.pl

    e-mail: bobek(M.a.L.p.A)nasz.walbrzych.pl
    tel.: 0-508-78-14-18
    GG: 1806300

  • 2. Data: 2004-03-09 22:16:10
    Temat: Re: Umowa miedzy wlascicielami portalu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Mar 2004 09:42:31 +0100, "HASAN_SAS"

    >Wraz z kolega prowadzimy portal i nadeszla ta chwila kiedy powinnismy spisac
    >jakas umowe. Chcemy, aby w umowie bylo zawarte to, ze dzielimy sie zyskami
    >rowno,
    Rozumiem ze kazdy z Was prowadzi dz.gosp?
    To najprosciej s.c./s.j. a najbezpieczniej sp. z o.o.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-03-10 05:18:06
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    > Rozumiem ze kazdy z Was prowadzi dz.gosp?
    > To najprosciej s.c./s.j. a najbezpieczniej sp. z o.o.

    a w przypadku kiedy nie mamy dzialalnosci gospodarczej lub ma ja tylko jedna
    osoba?