  • 1. Data: 2005-01-20 18:46:55
    Temat: Umowa kupna/sprzedazy - w wlascicieli
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    W dow rejestracyjnym wpisany jest wspolwlasciciel(ka).
    Wlascicielka obecnie przebywa w innym miescie i raczej
    trudno bedzie jej przyjechac. Czy do sprzedazy wystarczy
    poswiadczenie notarialne,ze upowaznia wspolwlasciciela do
    do sprzedazy w jego imieniu ? Jak to wyglada ? Sprawa pilna.

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.

  • 2. Data: 2005-01-20 19:25:01
    Temat: Re: Umowa kupna/sprzedazy - w wlascicieli
    Od: "ManieX" <m...@o...pl>

> [...]
    >poswiadczenie notarialne,ze upowaznia wspolwlasciciela do
    >do sprzedazy w jego imieniu ? Jak to wyglada ? Sprawa pilna.

    a nie mozesz poprostu podpisac sie na umowie za nia ??

    moj ojciec ostatnio sprzedawal samochod, a ja jestem wspolwlascicielem i
    mieszkam 200km od rodzicow,
    poprostu podpisal umowe za mnie.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2005-01-21 00:48:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "ManieX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a nie mozesz poprostu podpisac sie na umowie za nia ??

    Swietna rada. naprawdę swietna

    HaNKA