  • 1. Data: 2005-03-07 11:28:53
    Temat: Umowa a zaplata faktury
    Od: Lauek <m...@i...pl>

    Witam
    Pisze; pierwszy raz na ta grupe;, wiem z.e zagla;da tu wielu prawników i
    chcia?bym zasie;gna;c informacji, która wydaje mi sie oczywista ale wiadmo
    jak w naszym prawie jest, z.e cos co wydaje sie; proste w gruncie rzeczy
    jest skomplikowane :(

    Podpisa?em umowe; na podstawie której, napisalem dla pewnej firmy system
    informatyczny, w umowie wdroz.eniowej mam napisane, z.e wszelkie
    niejasnos'ci podlegaja; pod rostrzygnie;cie w Arbitraz.owym Sa;dzie
    Gospodarczym w Warszawie. Sprawa ma sie; tak, iz. wywia;za?em sie z umowy,
    mam podpisane wsztystkie protoko?y odbioru bez zastrzez.en, powiem wie;cej
    system dzia?a i firma zarabia na nim pienia;dze ale oczywis'cie mi jako
    osobie pisza;cej oprogramowanie nie zosta?y wyp?acone pinia;dze, choc'
    rachunki równiez. mam podpisane tylko brak jest pienie;dzy :( W zawia;zku z
    tym mam pytanie, czy moge; ubiegac' sie o nakaz zap?aty w Sa;dzie
    Gospodarczym? czy musze; niestety sk?adac pozew do Sa;du Arbitraz.owego
    (bardzo duz.e op?aty sa;dowe :()?

    pozdawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-03-07 12:49:34
    Temat: Re: Umowa a zaplata faktury
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Lauek wrote:

    > Witam
    > Pisze; pierwszy raz na ta grupe;, wiem z.e zagla;da tu wielu prawników i

    Przed następnym postem zmień kodowanie znaków na właściwe bo aż oczy
    bolą od tych krzaczków.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 3. Data: 2005-03-08 07:12:58
    Od: Lauek <m...@i...pl>

    Witam, wczoraj nikt nie odpowiedzial na mojego posta, moze dzis sie uda
    (juz bez polskich literek).
    ------------------------------------

    Pisze drugi raz na te grupe. Wiem ze zaglada tu wielu prawnikow i
    chcialbym zasiegnac informacji, ktora wydaje mi sie oczywista ale wiadmo
    jak w naszym prawie jest, ze cos co wydaje sie proste w gruncie rzeczy
    jest skomplikowane.

    Podpisalem umowe na podstawie ktorej, napisalem dla pewnej firmy system
    informatyczny. W umowie wdrozeniowej mam napisane, ze wszelkie
    niejasnosci podlegaja pod rostrzygniecie w Arbitrazowym Sadzie
    Gospodarczym w Warszawie.
    Sprawa ma sie tak, iz wywiazalem sie z umowy, mam podpisane wsztystkie
    protokoly odbioru bez zastrzezen. Powiem wiecej system dziala i firma
    zarabia na nim pieniadze ale oczywiscie mi jako osobie piszacej
    oprogramowanie nie zostaly wyplacone piniadze (choc rachunki rowniez mam
    podpisane).
    W zawiazku z tym mam pytanie: Czy moge ubiegac sie o nakaz zaplaty w
    Sadzie Gospodarczym? Czy niestety musze skladac pozew do Sadu
    Arbitrazowego (bardzo duze oplaty sadowe)?

    pozdawiam
    Marcin