  • 1. Data: 2005-03-07 09:43:21
    Temat: kredyt i rozwód
    Od: "Daga" <r...@o...pl>

    Chcę wziąść rozwód z mężem ale chciałabym dowiedzieć się jak wyglądać może
    sprawa dotycząca wybudowanego domu. Zaciągnęliśmy kredyt budowlany w banku.
    Głównymi kredytobiorcami jesteśmy my wraz z teściami, ale dom oraz cały plac
    należą tylko do mnie i męża. Biorąc rozwód z mężem chciałabym kupic sobie
    mieszkanie tylko nie mam na to środków. Słyszałam że jest taka możliwość , że
    bank moze odkupić ode mnie część domu należącą do mnie i syna. Nie ukrywam ,
    że jest mi bardzo ciężko mam juz dosyć bicia mnie i poniżania oraz znęcania
    sie nade mną fizycznie i psychcznie. Marzy mi się własne m-3 i chyba mam
    jakieś prawa dotyczące własnego kąta.Nie wiem jak załatwia sie takie sprawy,od
    czego mam zacząć,gdzie szukać pomocy proszę pomózcie!

    Daga

  • 2. Data: 2005-03-07 14:52:59
    Temat: Re: kredyt i rozwód
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Daga" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę wziąść rozwód z mężem

    > że jest mi bardzo ciężko mam juz dosyć bicia mnie i poniżania oraz
    znęcania
    > sie nade mną fizycznie i psychcznie.

    w pierwszej kolejnosci powinnas zabrac sie za damskiego boksera , sprawa
    taka nie jest latwa ale sa sposoby by usadzic pana i nigdy cie nie ponizy a
    tym bardziej nie uderzy , mozna przeprowadzic te dwie sprawy jednoczesnie
    znecanie sie i sprawe rozwodu co do kwestii domu nie jest to takie latwe ale
    i tez nie powiem , ze nie jest to do zalatwienia ale mysle ,ze troche inna
    droge musisz obrac bo nie zalatwisz tego tak jak bys chciala , musisz sie
    uzbroic w cierpliwosc , opanowanie a przede wszystkim byc stanowcza

    pozdrawiam
    Sandra