  • 1. Data: 2005-03-07 11:06:56
    Temat: Trujący dym
    Od: "Leszek" <l...@S...e2.pl>

    Czy jest jakaś ustawa o nie zadymianiu trującymi dymami typu toksyny z
    gumowych butów.
    Mam sąsiada, który 'oszczęda' swoją kasę i notorycznie pali gumy. Nie można
    okna otworzyć.
    Czy moża go przestraszyć jakąś ustawą etc..

    Leszek Więckowski
    Project Manager
    --
    E2 Studio | www.e2.pl | tel. 503 915 808

  • 2. Data: 2005-03-07 12:16:27
    Temat: Re: Trujący dym
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Leszek" <l...@S...e2.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d0hcsp$qqc$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > można okna otworzyć.
    > Czy moża go przestraszyć jakąś ustawą etc..

    Musisz wezwać straż miejską gdy będzie palił te kalosze.

    > --
    > --

    Może być tylko jeden delimiter.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "W życiu są tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta."

  • 3. Data: 2005-03-07 12:28:23
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Musisz wezwać straż miejską gdy będzie palił te kalosze.

    :) No oczywiscie. Policja albo straz miejska. I az do skutku.
    Codziennie, bez wytchnienia... W koncu zrobia z nim porzadek.

    Neko

  • 4. Data: 2005-03-07 20:56:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@S...e2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    można
    > okna otworzyć.
    > Czy moża go przestraszyć jakąś ustawą etc..

    Palenie śmieci jest wykroczeniem z ustawy o odpadach. Ściga to głownie Straż
    Miejska, czasem Policja, ale również Sanepid oraz komórka ochrony środowiska
    w gminach / miastach.

  • 5. Data: 2005-03-07 22:10:30
    Od: "Przemek R.(sopot)" <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > można okna otworzyć.
    > Czy moża go przestraszyć jakąś ustawą etc..

    zmien nick bo sie z trollem kojarzy :-)

    P.