  • 1. Data: 2005-11-25 15:01:01
    Temat: Umorzenie całkowite lub częściowe, wezwane do zapłaty ??
    Od: "Myju" <myju@(beztego)myju.wsx.pl>

    Witam,

    Mam taki problem, ponieważ nie płaciłem rachunków za Internet przez 3
    ostatnie miesiące (z powodu słabej sytuacji finansowej). Rozwiązałem umowę z
    moim dostawcą intenetu (Multimedia Polska). Przyszło mi dzisiaj " Wezwanie
    do zapłaty - przesądowe" , które mam uregulować do 8 grudnia. Chciałbym w
    jakiś sposób umorzyć tą należność , całkowicie lub częściowo. W
    ostateczności rozłożyć na raty.
    Jakie mam szanse ze dług zostanie umorzony ?

    Proszę o pomoc w napisaniu pisma

    Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2005-11-25 15:05:03
    Od: "Myju" <myju@(beztego)myju.wsx.pl>

    ps
    ta kwota to 3 x 222,00 zł + 5,17zł odsetki = 671,17

  • 3. Data: 2005-11-25 15:08:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Myju" <myju@(beztego)myju.wsx.pl> napisał w wiadomości
    > ps
    > ta kwota to 3 x 222,00 zł + 5,17zł odsetki = 671,17
    222 zł. miesięcznie za internet w mm!!!??

    Cóż to za łącze było? 2Mbity?

  • 4. Data: 2005-11-25 15:10:55
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    > Jakie mam szanse ze dług zostanie umorzony ?

    Bliskie zera? Sprawa pojdzie do sądu, a komornik będzie mial 10 lat na
    ściagnięcie jej z Ciebie razem ze swoimi kosztami. Lepiej ukladaj sie z
    firmą w sprawie rat.

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-11-25 15:15:39
    Od: "Myju" <myju@(beztego)myju.wsx.pl>

    było to łącze 512 Kbps, niestety takie warunki były, a łącze miałem od 3
    lat, tylko ostatnio weszła promocja na 99 zł ale musiałbym przedłużyc umowe
    na 12 m-cy

  • 6. Data: 2005-11-25 15:30:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Myju napisał(a):

    > Jakie mam szanse ze dług zostanie umorzony ?

    Zerowe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-11-25 15:39:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> naskrobał/a w

    > Bliskie zera? Sprawa pojdzie do sądu, a komornik będzie mial 10 lat

    10 lat nie dotyczy komornika.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Outlook is a massive flaming horrid blatant security violation, which also happens to
    be a mail reader.

  • 8. Data: 2005-11-25 21:48:03
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    zwroc sie do nich o rozlozenie na raty ale wczesniej wplac im cokolwiek /na
    wszytsko zachowuj pokwotowania/

    a jak dostaie nakaz do domu to w sprzeciwie wnies o rozlozenie na raty