  • 1. Data: 2005-11-25 15:48:03
    Temat: Aplikacja adwokacka i prokuratorska
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy osoba zameldowana w wojewodztwie X moze startowac do konkursu na
    aplikacje adwokacka w wojewodztwie Y ?

    Czy osoba zameldowana w wojewodztwie X moze startowac do konkursu na
    aplikacje prokuratorska w wojewodztwie Z ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-11-25 16:34:39
    Temat: Re: Aplikacja adwokacka i prokuratorska
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Mithos wyskrobał(a):
    > Czy osoba zameldowana w wojewodztwie X moze startowac do konkursu na
    > aplikacje adwokacka w wojewodztwie Y ?
    >
    > Czy osoba zameldowana w wojewodztwie X moze startowac do konkursu na
    > aplikacje prokuratorska w wojewodztwie Z ?

    Jeżeli się nic nie zmieniło to tak.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2005-11-25 17:02:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartek Gliniecki napisał(a):

    > Jeżeli się nic nie zmieniło to tak.

    A rzucilbys podstawa prawna ? Ustawe o adwokaturze na szybko
    przestudiowalem ale tam nic nie znalazlem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-25 18:18:11
    Od: m...@o...pl

    > Czy osoba zameldowana w wojewodztwie X moze startowac do konkursu na
    > aplikacje adwokacka w wojewodztwie Y ?
    >
    > Czy osoba zameldowana w wojewodztwie X moze startowac do konkursu na
    > aplikacje prokuratorska w wojewodztwie Z ?

    Nie wiem jak z prokuratorską, ale na adwokackiej można się starać tylko tam
    gdzie się jest zameldowanym na stałe. Stąd co roku moja koleżanka się
    przemeldowywuje do cioci w Rzeszowie :-)

  • 5. Data: 2005-11-25 18:23:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > Nie wiem jak z prokuratorską, ale na adwokackiej można się starać tylko tam
    > gdzie się jest zameldowanym na stałe. Stąd co roku moja koleżanka się
    > przemeldowywuje do cioci w Rzeszowie :-)

    A skad jest wymog zameldowania ? W ustawie jest tylko cos o zamieszkiwaniu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-11-25 18:50:38
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Mithos wyskrobał(a):
    > A rzucilbys podstawa prawna ? Ustawe o adwokaturze na szybko
    > przestudiowalem ale tam nic nie znalazlem.

    No właśnie ja też nic nie znalazłem apropos zakazu startowania na aplikację
    gdzie indziej niż się mieszka. Poza tym słyszałem o osobach, które odbywały
    aplikację w innym mieście.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 7. Data: 2005-11-25 21:46:06
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    na adwokacka w okregu wojewodztw nowych
    na radcowska w okregu wojewodztw starych

    pozdrawiam
    Łukasz