  • 1. Data: 2005-11-25 14:16:52
    Temat: Janusz Kochanowski na RPO? - pytanie o dorobek naukowy
    Od: "Maurycy Beniowski" <w...@N...gazeta.pl>

    Facet ma 65 lat i ledwo doktorat, zresztą chyba ledwo wymęczony, bo w wieku 40
    lat. Poza tym od 25 lat żadnych postępów naukowych.
    Może ktoś z UW mi powie jakim cudem trzymają tam na etacie?
    Coś mi tu śmierdzi.

  • 2. Data: 2005-11-25 14:19:12
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Maurycy Beniowski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dm76ck$1j9$1@inews.gazeta.pl...

    > Coś mi tu śmierdzi.

    Co cię boli? Może lekarza zmień?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-11-25 14:23:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maurycy Beniowski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:dm76ck$1j9$1@inews.gazeta.pl...

    > Co cię boli? Może lekarza zmień?

    "Gdy wieczorne zgasną zorze.
    Zanim głowę do snu złożę.
    Modlitwę moją zanoszę.
    Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi.
    Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu dosrajcie proszę.
    Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawisły i podły.
    Jaki znak mój - krwawe gały.
    Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego skurwysyna.
    Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada.
    Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep,
    żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym, i w ogóle żeby miał
    marnie.
    Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka."

    P.

  • 4. Data: 2005-11-25 17:50:18
    Od: "Maciej" <m...@i...net.pl>

    "Przemek R.. napisał w wiadomości

    [ciach...]
    > Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka."

    Smutne, ale prawdziwe.
    A tak z dystansem, to sie usmialem po pachy
    --
    Maciek

  • 5. Data: 2005-11-26 13:45:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Co cię boli? Może lekarza zmień?

    A co, polecasz swojego który cie leczy z urojeń? Podziel sie doswiadczeniem

    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-11-26 14:07:40
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A co, polecasz swojego który cie leczy z urojeń? Podziel sie doswiadczeniem

    Idż już sobie zboczeńcu. Napisz coś o prawie, debilu.

  • 7. Data: 2005-11-26 15:13:50
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    "Maurycy Beniowski" <w...@N...gazeta.pl> wrote in

    > Może ktoś z UW mi powie jakim cudem trzymają tam na etacie?

    A orientowales sie ostatnio kto panuje w kraju ;) no to juz masz odpowiedz.

  • 8. Data: 2005-11-27 14:04:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Idż już sobie zboczeńcu. Napisz coś o prawie,

    Jestes prawie normalny. Prawie robi wielką różnicę ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt