  • 41. Data: 2005-05-12 21:25:23
    Temat: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Pytanie, czy straszenie małolatów jest akurat czynnością związaną z
    > funkcją policjanta, bo moim zdaniem nie.

    A czy czasem udzielanie pouczeń nie jest czynnością związaną z funkcją
    policjanta, hmm? ;-)

  • 42. Data: 2005-05-12 21:45:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d60hjv$ve8$2@opal.futuro.pl...

    > A czy czasem udzielanie pouczeń nie jest czynnością związaną z funkcją
    > policjanta, hmm? ;-)

    Ale chyba nie w tej formie. No bo tak, to niektórzy :-) powinni do
    nadgodzin wliczać czas spędzony na tej grupie. Może by tak zarazić tym
    pomysłem przełożonych?

  • 43. Data: 2005-05-12 21:49:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ale chyba nie w tej formie. No bo tak, to niektórzy :-) powinni do
    > nadgodzin wliczać czas spędzony na tej grupie. Może by tak zarazić tym
    > pomysłem przełożonych?

    A ja myślałem, że ty tak w ramach obowiązków służbowych, a ty tu proszę
    wolontariat odstawiasz :)

  • 44. Data: 2005-05-13 05:52:23
    Od: "Ola" <o...@n...wp.pl>

    > ROTFL
    >
    > MegaROTFL

    Kazdy ma prawo do swojej opinii
    Twoja jest bardzo przemyslana:)
    I dlugo musiales wczytywac sie w moja wypowiedz, zeby wylapac kilka moich
    potkniec slownych:)

    Pozdrawiam wszystkich dla ktorych usnet jest wymiana informacji , opinii i
    pogladow
    i duzo cieplej tych, ktorzy odreagowuja tutaj swoje stresy i kompleksy - a
    NURZ, a widelec pomoze im to poprawic jakosc ich pozausnetowego zycia

    Ola

  • 45. Data: 2005-05-13 09:10:37
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Hollow Mind <h...@i...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > Lepiej zamiast ustawy poczytaj komentarz do tego kodeksu. Same
    > przepisy dla nie-prawnika mogą się czasem wydać niezrozumiałe.

    One - niestety - dla nieprawnika wydają się zrozumiałe, tylko potem często
    się okazuje, ze zrozumiał je źle.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 46. Data: 2005-05-13 16:47:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d60j1u$rrm$3@inews.gazeta.pl...

    > A ja myślałem, że ty tak w ramach obowiązków służbowych, a ty tu
    proszę
    > wolontariat odstawiasz :)

    Niektórzy nawet, to pretensje mają. Dla tego od pewnego czasu na
    niektóre tematy nie odpisuję.

  • 47. Data: 2005-05-13 21:54:10
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Niektórzy nawet, to pretensje mają. Dla tego od pewnego czasu na
    > niektóre tematy nie odpisuję.
    Niech zgadnę:
    największe ma niedo/rzecznik prasowy Twojej jednostki za to,
    że ZA NIEGO dzielnie (a BTW i MNM czasami niepotrzebnie), bronisz
    wizerunku Służby i tłumaczysz, nam gawiedzi, niektóre meandry
    uwarunkowań w jakich przyszło działać?

    --
    pozdrawiam
    poreba

  • 48. Data: 2005-05-13 22:08:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > że ZA NIEGO dzielnie (a BTW i MNM czasami niepotrzebnie), bronisz
    > wizerunku Służby i tłumaczysz, nam gawiedzi, niektóre meandry

    Pudło. Rzecznikowi to powiewa. Najprawdopodobniej nawet nie wie, że
    istnieje coś takiego jak ta grupa. Poprzedni na pewno nie wiedział, bo
    pytałem. Obecnego nie pytałem, ale zapytam przy najbliższej okazji. Albo
    nie? :-)

    Generalnie jest zarządzenie zabraniające udzielania wywiadów w mediach i
    są geniusze, którzy próbują dowieść, ze to niby są media. Dla tego od
    czasu, gdy pewna osoba zwróciła mi na to uwagę nie wypowiadam się na
    tematy Policji, o ile nie chodzi po prostu o czysty przepis prawa.

  • 49. Data: 2005-05-13 23:17:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A niech im będzie. Tylko co mają wspólnego Twoje PRYWATNE opinie,
    > osądy... z wywiadami jako xxx z Komendy xxx Policji?

    Wiesz, że tego też nie wiem? Ale jakoś sie nie chciało mi wdawać w spór.

    > ATSD, jeśli pewna osoba to PEWNA osoba. (patrz pkt. nr 1)

    Ta osoba jest akurat bardzo mało PEWNA, ale za to wysoko postawiona.
    Czasem lepiej się ugiąć, by zwyciężyć :-)

  • 50. Data: 2005-05-13 23:18:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Pudło. Rzecznikowi to powiewa.

    Od razu pudło, nie widzisz, że z loftek celowałem? ;)

    > Albo nie? :-)

    Lepiej: nie.

> [...]

    > uwagę

    ATSD, jeśli pewna osoba to PEWNA osoba. (patrz pkt. nr 1)

    pozdro
    poreba