  • 11. Data: 2011-02-07 13:20:20
    Temat: Re: Ultimo niespłacany kredyt zmarłego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > ...i przy okazji mamy nauczkę - w takim wypadku obowiązkowo negocjować
    > zakaz cesji wierzytelności.

    Od razu prezesa banku wymieńmy, a co tam!

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-02-07 14:07:37
    Od: pamiwak <p...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 14:07, Adam Wysocki pisze:

    > Podstawowa zasada - z windykatorami się nie rozmawia.
    >
    > Przeczytaj:
    >
    > http://interia360.pl/artykul/procedury-postepowania-
    z-firmami-windykacyjnymi,42668
    > http://zbiorowepozwy.pl/artykuly/7-jak-skutecznie-br
    onic-sie-przed-firma-windykacyjna.html

    Ok, więc komu mam wpłącić pieniądze? Bo cholera chcę je wpłacić, nie
    chcę tego unikac:)

    Boję się tylko tego że jak wpłacę temu całemu ultimo to po spłacie
    wyjadą mi z tymi odsetkami, lub coś tam wymyślą.

  • 13. Data: 2011-02-07 15:15:10
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-07 15:07, pamiwak pisze:

> [...]
    >
    > Boję się tylko tego że jak wpłacę temu całemu ultimo to po spłacie
    > wyjadą mi z tymi odsetkami, lub coś tam wymyślą.

    Przeczytaj jeszcze raz (a najlepiej kilka razy) te 2 odnosniki ze
    zrozumieniem.

    Pewnie i tak nic nie skumasz wiec napisze ci w prostych slowach dales
    sie wydymac i wyglada na to ze zrobisz to znow. W twoim wypadku wyglada
    to tak ze trafili na jelenia ktory splacil dlug ojca choc nie musial.
    Dlug poszedl w jakies koszta bo PKO sprzedalo go firmie windykacyjnej
    czyli ich juz to nie interesuje. A firma windykacyjna moze cie cmoknac w
    dupe bez nakazu sadowego. Jesli takowego nie maja to mowisz im wypad z
    baru i wszystko.

  • 14. Data: 2011-02-07 15:20:55
    Od: pamiwak <p...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 16:15, Rysio pisze:

> [...]
    > czyli ich juz to nie interesuje. A firma windykacyjna moze cie cmoknac w
    > dupe bez nakazu sadowego. Jesli takowego nie maja to mowisz im wypad z

    A gdzie te całe przejęcie spadku? Długi też przejmuje z automatu, część
    kredytów była ubezpieczona na wypadek śmierci, ten ROR w PKO BP nie. No
    i chyba muszę to spłacać tak czy nie?

    Powalone to wszystko.

  • 15. Data: 2011-02-07 15:26:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 16:20, pamiwak pisze:

    > A gdzie te całe przejęcie spadku? Długi też przejmuje z automatu, część
    > kredytów była ubezpieczona na wypadek śmierci, ten ROR w PKO BP nie. No
    > i chyba muszę to spłacać tak czy nie?
    >
    > Powalone to wszystko.

    Nie powalone, tylko trzeba dysponować pewną minimalną wiedzą i rozumiem.
    A jak się tego nie ma, to się płaci prawnikowi, który to ma.

    A jak nie, to się płaci, i płaci, i płaci, i płaci.................

    Informacje dostałeś. Jak nie potrafisz z nich niczego wywnioskować -
    zatrudnij prawnika albo płać każdemu, kto tego zażąda. Co wolisz.

  • 16. Data: 2011-02-07 15:37:38
    Od: pamiwak <p...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 16:26, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Informacje dostałeś. Jak nie potrafisz z nich niczego wywnioskować -
    > zatrudnij prawnika albo płać każdemu, kto tego zażąda. Co wolisz.

    Dobra dzieki wielkie wszystkim za pomoc
    Jutro poszukam prawnika

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-02-07 16:49:26
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

    Użytkownik "pamiwak" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra dzieki wielkie wszystkim za pomoc
    > Jutro poszukam prawnika

    Ale przynajmniej dałeś nam potwierdzenie, że biznes plan firm "windykacyjnych"
    ciągle jest skuteczny :)

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl

  • 18. Data: 2011-02-07 16:57:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 17:49, andrzej pisze:

    > Ale przynajmniej dałeś nam potwierdzenie, że biznes plan firm
    > "windykacyjnych" ciągle jest skuteczny :)

    Zasada Zaboru nr 231...

  • 19. Data: 2011-02-08 00:36:04
    Od: "Paweł U." <p...@n...pl>

> [...]
    > zadłużenie wynosi 3 tyś a odsetki 7 tyś. Przyszło to zwykłym listem,
    > poleconych nikt nie odbierał gdyż były na ojca. Zadzwoniłem do ULTIMO i
    > powiedziałem jaka jest sprawa. Kazali wysłać akt zgonu. Tak zrobiłem.
    > Przysłali umowę ugody, z harmonogramem spłat. Umowa jest na nieżyjącego
    > ojca. Mam to podpisać i odesłać? Jest to normalne?
    > Umowa jest z datą 6 styczeń, harmonogram zaczyna się od 20 stycznia, a ja
    > odebrałem to dopiero dziś. Co w związku z tym? Mam odesłać i wpłacić
    > pieniądze? Czy nadal będzie obowiązywać ta ugoda gdy nie zdążyłem wpłacić

    Obstawiam, że Ultimo namawia na spłatę wierzytelności uznanej przez bank za
    nieściągalną. PKO BP jak dobrze pamiętam wynajmowało firmy windykacyjne do
    takich wierzytelności. Firma dostaje prowizję za skuteczność.
    Windykatorom przekazywano tylko podstawowe dane o wierzytelności, to
    powstają z inicjatywy firmy takie kwiatki jak umowa z nieżyjącym.

    Paweł

  • 20. Data: 2011-02-08 17:01:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011, Liwiusz wrote:

    > Od razu prezesa banku wymieńmy, a co tam!

    E tam.
    Dopóki bank pieniędzy nie dostał a widzi taką realną szansę, ma
    interes w pójściu na pewne ustępstwa ;)

    pzdr, Gotfryd