  • 1. Data: 2005-03-29 09:39:15
    Temat: Ulga Internetowa w 2005 roku a Telekompromitacja Polska
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Ze w 2005 mamy ulge za korzystanie z Internetu wiemy
    Gdzies w mediach poslyszalem informacje ze gdyby umowe na swiadczenie uslug
    zawrzec na dwie osoby to wtedy ulga przysluguje dwukrotnie!
    Sprawdzilem telefonicznie w Urzedzie Skarbowym i faktycznie tak jest ze
    gdybym mial umowe zawarta na siebie i zone to ja i zona moglibysmy
    skorzystac z ulgi co przy neostradzie 640 - roczny koszt okolo 1700 zł nie
    jest bez znaczenia!

    Okazuje sie jednak ze Telekompromitacja Polska nie zqawiera umow z dwoma
    osobami na raz bo .... nie! Sprawdzilem w Netii - Netia nie robi problemu
    moga zrobic umowe na dwie osoby - niestety nie mam pod domem linii Netii a
    oni tez nie maja mozliwosci pociagniecia w najblizszym czasie (miasto 300
    tys mieszkancow - glowna ulica miasta)

    Co Wy na to?

    TB