  • 11. Data: 2011-08-26 16:25:46
    Temat: Re: Ukryty majatek i pobieranie swiadczen socjalnych zagranica
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    "Bydlę" schrieb im Newsbeitrag news:j37hgf$8j8$1@inews.gazeta.pl...

    On 2011-08-26 05:25:34 +0000, Pako <p...@o...pl> said:

    > Ale co z tego? będziesz miał satysfakcję że udupiłeś kogoś. A może
    > zazdrościsz mu tych paru groszy?

    Napi
    sał wyraźnie, że nie ma pojęcia czy i co ten goś zrobił, ale go nie
    lubi i dlatego szuka sposobu na faceta.
    O, tu:

    Wjakies woje glupie tezy nic nie wiedzac .

    Fakty:

    > prawdopodobnie sprzedal dom w Polsce
    > dom byl prawdopodobnie na syna
    > wiem ze slyszenia
    > podobno dom sprzedano
    > Kase napewno cala lub wiekszosc wzial ten ojciec
    > W ksiegach wieczystych niema nikogo z rodziny wpisanego

    I tu mięsko:

    Wcale nie jak pisalem znam przypadek gdzie malzenstwo musi zwracac
    kilkadziesiat tysiecy euro mimo ze w ksiegach wieczystych sa wpisani
    rodzice.Jednak tych ludzi szkoda bo sa normalnymi ludzmi wporzadku.Jakis
    Polak typu tego co ja chce zeby go dopadli zakapowal ich.Ten to wyjatkowy
    skurwiel i kapowal ludzi ,falszywie pomawial i okradal.
    Takiego kogos moze tylko ktos bronic co nie ma pojecia o co chodzi i mu sie
    cos tam wydaje albo jest kims podobnym.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-08-26 22:16:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    (tekst musiał zostać pocięty, bo Artur nie potrafi pisać)

    On 2011-08-26 16:25:46 +0000, "Artur" <g...@i...pl> said:

    > Wjakies woje glupie tezy nic nie wiedzac .

    Bełkot, ale pasuje do ciebie.

    > Wcale nie jak pisalem znam przypadek

    Bełkot.

> [...]
    > ksiegach wieczystych sa wpisani rodzice.

    Bełkot.

    > Jakis Polak typu tego co ja chce zeby go dopadli zakapowal ich.

    Czyli prawdę mówił?

    Napisz raz jeszcze, ale normalnie.
    ;>>>>

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-08-26 23:17:02
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-23 15:33, Artur pisze:
    > a mimo to w Niemczech pobiera niemale swiadczenia socjalne ( oplata
    > czynszu i na zycie) zatajajac swoj majatek.

    o ja pier.... to na pewno jakas nieziemska kwota oscylujaca w
    granicach 1000eur!!! mysle, ze nalezy delikwenta za to rozstrzelac! albo
    przynajmniej publicznie wychlostac na pregierzu dla przykladu!

    kolejny fajny dowcip na koniec tygodnia :) widze, ze grupa ma sie coraz
    lepiej :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 14. Data: 2011-08-27 02:21:31
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

> [...]

    przynajmniej publicznie wychlostac na pregierzu dla przykladu!

    kolejny fajny dowcip na koniec tygodnia :) widze, ze grupa ma sie coraz
    ale z toba cos zle.

    Szkoda czasu i slow na takie glupie posty.Ten Lem ma racje z tym co
    powiedzial o tylu idiotach.
    Rozumu tez nie masz wcale czy tylko udajesz?Czy jestes jakims niedojrzalym
    nastolatkiem?chj z tym.twoj problem.
    Koles jak 1000 euro to nic wiec nie zaszkodzi facetowi ze ich nie bedzie
    mial to tylko 1000 euro .No a po co ten facet tak oszukuje i zalezy mu na
    tym glupim tysiacu euro.
    O mentalnosci ze oszustwo to normalna rzecz to juz nie wspomne.
    Inni musza pracowac a jakis zlodziej ich okrada.

    Grupa ma sie wpsaniale jak kazda dzieki takim jak ty.
    Szkoda ze juz wiele grup upadlo.Chyba ludziom sie znudzili jednak idioci .

  • 15. Data: 2011-08-27 02:22:42
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    jeszcze raz
    poczytaj moze zrozumiesz.

  • 16. Data: 2011-08-27 10:58:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-27 02:22:42 +0000, "Artur" <g...@i...pl> said:

    > jeszcze raz

    Czytałem. Wciąż bełkot.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-08-27 11:00:55
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    > jeszcze raz

    Czytałem. Wciąż bełkot.

    oj biedaku glupiutki jestes

  • 18. Data: 2011-08-27 11:37:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-27 11:00:55 +0000, "Artur" <g...@i...pl> said:

    > Czytałem. Wciąż bełkot.
    >
    > oj biedaku glupiutki jestes

    No, ale ty nie, więc wyjaśnisz, gdyż nie jesteś ani dziecinny, ani
    głupi, prawda?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-08-27 19:19:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Grupa ma sie wpsaniale jak kazda dzieki takim jak ty.
    > Szkoda ze juz wiele grup upadlo.Chyba ludziom sie znudzili jednak idioci .

    Sam jestes idiota i piszesz jakies bzdety o okradaniu i pedofilstwie (bo
    nic konkretnego tu nie napisales). Jak masz dowody to idz z tym na
    policje, a nie pieprzysz na grupie i bedziesz udawal straznika teksasu.
    Jak masz informacje o tych zdarzeniach i je zatajasz przed organami
    scigania to pojdziesz siedziec razem z gosciem jak za wspoludzial.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 20. Data: 2011-08-27 21:45:25
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    "venioo" schrieb im Newsbeitrag news:j3bg0d$tmd$1@news.onet.pl...

> [...]

    Jak masz informacje o tych zdarzeniach i je zatajasz przed organami
    scigania to pojdziesz siedziec razem z gosciem jak za wspoludzial.

    nie bede glupkowi ktory jest smieszny i nic nie rozumie tlumaczyl.
    nie mazs nic konkretnego w temacie do powiedzenia audajesz kozaka.glupku
    zaloz sobie wlasna grupe bedziez decydowal co ktos moze pisac.co ja zatajam
    pajacu?nie potrafisz nawet czytac .pisze ze chce zglosic i szukam sposobu
    jak udowodnic.a za pedofilsto juz siedzial . ty jestes naprawde zalosny.