    From: "Artur" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukryty majatek i pobieranie swiadczen socjalnych zagranica
    Date: Fri, 26 Aug 2011 18:25:20 +0200

    > Moze sie myle ale co ma do rzeczy majatek w polsce, a pobieranie jakis
    > swiadczen w Niemczech?
    >
    > Facet jest obywateklem niemieckim i mieszka w Niemczech i pobiera
    > swiadczenia a do tego jest uprawniony tylko gdy niema srodkow do zycia.
    > On ma i oszukuje w ten sposob.Poza tym ma jeszcze inne dlugi w Niemczech
    > ktore nie splaca bo rzekomo niema z czego.
    > Czy w Polsce mozna dostawac swiadczenia socjalne majac zagranica np. 100
    > tys euro? raczej chyba nie.jest to naciaganie panstwa.
    > Facet jest kryminalista i zlodziejem .
> [...]
    Skoro jest obywatelem niemieckim i pobiera zasiłek z tzw Sozialamtu to
    rozwiązanie jest nadzwyczaj proste. Zawiadom pisemnie tamtejszy SA o
    swoim podejrzeniu. Tamtejszy SA ma obowiązek sprawdzić na podstawie SGB
    i ustalić majątek świadczeniobiorcy również w PL, i zrobi to na 100%.
    Składając wniosek o pomoc socialną w rubryce "Majątek" wpisał pewnie że
    nie posiada, na odwrotnej stronie jest pouczenie - dotyczy również
    zagranicy. Tutejszy urząd sprawdzi czy dokonał sprzedaży i odpowie.
    Ale co z tego? będziesz miał satysfakcję że udupiłeś kogoś. A może
    zazdrościsz mu tych paru groszy?

    Podobnie chce zrobic powiadomic odpowiedni urzad tylko sie zastanawiam czy
    mu udowodnia i czy sie nie wywinie.
    Pewne dowody sa moze to wystarczy.
    Nie wiem czy Niemcy moga sprawdzic ile ten ma kasy na koncie w Polsce lub
    czy np. gdzies kasa nie jest na inne nazwisko.
    Nic mu nie zazdroszcze tylko facet powinien miec to na co zasluzyl.Co co on
    robil w stosunku do innych
    jest wyjtkowym gnojem,Lacznie z pedofilstwem za ktore siedzial jako
    recydywa.NIe bede chyba wszytskigo opisywal tutaj.