  • 11. Data: 2011-12-21 14:31:25
    Temat: Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-21 14:13:57 +0000, "Kris" <k...@w...pl> said:

    > A ostrzegłeś ich że nagrywasz rozmowę?;))

    A musiał?
    Prawo nie zabrania rejestrowania tego co się widzi, słyszy, mówi i czuje...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-12-21 14:56:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 21 Dec 2011 15:09:00 +0100, Kris wrote:

    > Samo imie nazwisko i nr telefonu to nie są dane osobowe

    Ależ oczywiście, że tak.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2011-12-21 14:58:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 21 Dec 2011 15:22:31 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Dane osobowe są to na pewno, gdyż dotyczą osoby. Inna kwestia, czy sa to
    > dane osobowe w kontekście definicji zawartej w ustawie - to już może być
    > kwestia sporna.

    Ta definicja dotyczy tylko *niezidentyfikowanej* osoby, czyli: czy w
    oparciu o takie dane mogę się dowiedzieć o kim mowa.

    Natomiast zważywszy, że administrator już wie o kim mowa, to każda
    informacja o tej osobie stanowi daną osobową.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 14. Data: 2011-12-21 15:04:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości grup

    >Natomiast zważywszy, że administrator już wie o kim mowa, to każda
    >informacja o tej osobie stanowi daną osobową.

    A czy w tym przypadku bank był juz administartorem tych danych?

  • 15. Data: 2011-12-21 15:05:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    beherit napisa?(a):

    > X był ze mną umówiony w banku na rozmowę w tej sprawie. Więc miał mój
    > numer oraz imię i nazwisko.

    Ok, w takim razie jak konkretnie zawarliscie ta umowe umowienia sie?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2011-12-21 15:07:03
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 15:13, Kris pisze:

    > A ostrzegłeś ich że nagrywasz rozmowę?;))

    Nie muszę, tak samo jak nie muszę się pytać o otwarcie listu, którego
    nadawcą jestem.
    b.

  • 17. Data: 2011-12-21 15:07:48
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 15:22, witek pisze:
    > w dupach się wszystkim poprzewracało.

    Jednym słowem Kali może kraść i naruszać prawo, ale Kali'emu ukraść nie
    można? Dobrze rozumiem?
    b.

  • 18. Data: 2011-12-21 15:10:11
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 15:06, Kris pisze:

    > A jakie straty poniosłeś?
    > [...]
    >
    > Procent od czego?
    > A co zamierzasz uzyskać?
    > Zadośćuczynienie za co? Ile i czego konkretnie straciłeś

    Procent od ...
    Szczerze - ... kasę za milczenie. Wizerunek banku, niezależnie od kary
    finansowej, która może ponieść też jest istotny. A nikt mi nie zabroni
    powiedzieć publicznie, że bank X jest taki i taki, szczególnie w
    kontekście posiadania dowodów.

    b.

  • 19. Data: 2011-12-21 15:16:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    beherit napisa?(a):

> [...]
    > finansowej, która może ponieść też jest istotny. A nikt mi nie zabroni
    > powiedzieć publicznie, że bank X jest taki i taki, szczególnie w

    To juz szybciej i chyba latwiej wygrac z drugiej strony - mam na mysli
    szantaz ;)

    j.

  • 20. Data: 2011-12-21 15:18:09
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 16:05, januszek pisze:
    > beherit napisa?(a):

    > Ok, w takim razie jak konkretnie zawarliscie ta umowe umowienia sie?

    Poprzez formularz kontaktowy, w którym oczywiście była opcja o
    przetwarzaniu danych, ale jedynie w celu: przesyłania informacji o
    produktach i usługach banku X.
    b.