  • 1. Data: 2003-04-27 17:38:36
    Temat: Udzial w bojce.
    Od: "Paweł Zaniuk" <a...@S...onet.pl>

    Czy jezeli doszlo do sprawy sadowej w sprawie pobicia Mnie przez grupe
    wyrostkow i zostali oni ukarani co najmniej dwoch z nich karami kuratora
    sadowego na rok czasu, a sprawa odbyla sie ok 3 lata temu, to czy w tej
    chwili mam mozliwosc wystapienia o odszkodowanie od tych dwoch gnoji. Dodam
    ze przez jednego z nich jestem nadal szykanowany wyzwiskami i obelgami. Czy
    od sprawy nie uplynelo juz za duzo czasu na jakiekolwiek dzialania.

    pozdrawiam

    i dziekuje za wszelka pomoc

    Pawel Znaiuk