  • 1. Data: 2003-04-27 14:14:20
    Temat: Dz.U 1951 nr 1 poz. 2
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Czy ktos z szanownych czytaczy tej grupy jest w stanie powiedziec mi gdzie
    moge szukac ustawy o aptekach z tego Dziennika Ustaw? A moze ktos go
    posiada i bylby sklonny przeslac mi go w jakiejs formie?
    Z gory dziekuje za pomoc

    --
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-04-27 19:20:07
    Temat: Re: Dz.U 1951 nr 1 poz. 2
    Od: "kate" <o...@p...onet.pl>

    "Agnieszka" <a...@b...org> wrote in message
> [...]
    > moge szukac ustawy o aptekach z tego Dziennika Ustaw? A moze ktos go
    > posiada i bylby sklonny przeslac mi go w jakiejs formie?

    tu jest troche: http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    reszte wysylam mailem,
    Kate

  • 3. Data: 2003-04-27 21:15:50
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Una dia primaveral kate escribe:

    > tu jest troche: http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Niestety nie ma tu tresci samej ustawy, a na tym mi najbardziej wlasnie
    zalezy.

    > reszte wysylam mailem,

    Dziekuje bardzo!
    I jednoczesnie dziekuje wszystkim za pomoc :-)
    --
    Agnieszka

    Byle do czerwca...

  • 4. Data: 2003-04-29 15:35:27
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Una dia primaveral Agnieszka escribe:

    Jeszcze raz chcialam prosic o pomoc... Czy ktos z szanownych grupowiczow
    moglby mi pomoc i podeslac jeszcze Dz.U. 51.1.4. oraz/lub M.P. 1951 nr 100
    poz 1475? Nie wiem czemu tak ciezko jest znalesc starsze akty prawne :-((
    --
    Agnieszka

    Byle do czerwca...

  • 5. Data: 2003-04-29 22:39:25
    Od: "Maciej Rog" <m...@p...onet.pl>

    "Agnieszka" <a...@b...org>
> [...]
    1951 nr 100
    > poz 1475? Nie wiem czemu tak ciezko jest znalesc starsze akty

    Poszlo na PRIV-a.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Róg vel Rozek (rozek19 at interia.pl)
    http://rogowie.prv.pl, http://barylowie.prv.pl. Szukam krewnych: