  • 1. Data: 2006-05-04 21:22:07
    Temat: Uczciwosc kolezenska
    Od: "e02" <e...@o...pl>

    Czesc !

    Pomagalem koledze w napisaniu pewnego rozdzialu w pracy doktorskiej. Obiecał, że
    umieści moje nazwisko w przypisach - specjalista do spraw algorytmow. Mi na tym
    nie zalezalo, on sie tlumaczyl ze tak musi byc ze z im wieksza grupa osob bedzie
    wspolpracowal to praca bedzie miala wartosc i nie pominie mojego nazwiska.

    Oco mi chodzi? Chodzi o to ze skoro obiecal to dlaczego nie dotrzymal slowa?
    Bo ze nie jestem umieszczony w jego pracy to pikus. A zawsze sie tlumaczyl ze
    nigdy nie klamie. Co byscie zrobili na moim miejscu? Powiedziec wprost? Spytac
    sie? Nie chodzi o robienie zadymy ale o to zeby wiedzial

    pozdrawiam i dziekuje za opinie
    nauczyciel

  • 2. Data: 2006-05-04 22:39:32
    Temat: Re: Uczciwosc kolezenska
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e02 wrote:

    > nigdy nie klamie. Co byscie zrobili na moim miejscu? Powiedziec wprost? Spytac
    > sie? Nie chodzi o robienie zadymy ale o to zeby wiedzial

    A co to ma, do licha ciężkiego, wspólnego z prawem?! Tematem tej grupy
    jest prawo, a nie rozterki moralne czy inne cierpienia młodego Wertera.

    Idź sobie na pl.soc.religia

  • 3. Data: 2006-05-05 04:55:52
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > A co to ma, do licha ciężkiego, wspólnego z prawem?! Tematem tej grupy
    > jest prawo, a nie rozterki moralne czy inne cierpienia młodego Wertera.
    > Idź sobie na pl.soc.religia

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Andrzej zaraz zaraz .... czy Ty nie widzisz pytania postawionego między
    wierszami ....
    Przezacny, w swej dobroci kulega zapytowywuje:
    Czy lepiej przypierdzielić facetowi w mordę, czy pójść do sądu i jakie te
    działania skutki niosą :))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    wg mnie danie w mordę nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodziło
    a sąd niejednemu :)))))))))))

  • 4. Data: 2006-05-05 11:58:43
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przezacny, w swej dobroci kulega zapytowywuje:
    > Czy lepiej przypierdzielić facetowi w mordę, czy pójść do sądu i jakie
    > te działania skutki niosą :))))))))))))

    A może lepiej poprostu podpieprzyć kolegę u dziekana za niesamodzielną
    pracę? To byłoby coś pośredniego między mordobiciem a sądem...

    --
    pozdrwiam
    P.