    From: "Adam" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uciążliwy współwłaściciel
    Date: Sun, 27 Jan 2008 22:23:48 +0000 (UTC)

    Witam,

    mieszkam w jednym domu z bratem,ja z rodziną na parterze,on z rodziną - ma
    przysposobiony mieszkalnie strych. W roku ubiegłym robił sobie oddzielną
    łazienkę,przy kuciu ściany do niezabezpieczonego pionu wodnego wpadł
    gruz /słyszałem na dole,jak leciał/ i było tego sporo,bo trzeba było wzywać
    fachowców...
    Oczywiście się nie przyznał...i ja z ojcem ponieśliśmy koszty. Teraz
    sytuacja się powtarza - robił na górze przeróbki instalacji,nie wiem co do
    rury wpadło,dość,że spod wanny - jak on na górze pierze,lub się kąpie -
    wypływa mi w łazience szambo...Łazienka zalana do połowy :(
    Mam małe dziecko /5 lat/ i boję się że może się to żle skończyć.Oczywiście
    on się nie przyznaje /nas nie było wtedy w domu/,i nawet się śmiał,że on
    tego czuł nie będzie...

    Prośby,by ograniczył zużycie wody nic nie dają :(
    Co z tym zrobić ? To wspólna nieruchomość,a ja nie mam obecnie pieniędzy na
    następne odpychanie kanalizacji...Może sanepid?
    Proszę o radę.