  • 11. Data: 2011-04-18 12:34:11
    Temat: Re: Ubezpieczeniowy bzik (DG)
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 13:52:54 +0200, SDD napisał(a):

    > A jesli *naprawde* ostatniego dnia kazdego miesiaca bedzie przecieral mu
    > ircha te matryce i za to bedzie *naprawde* dostawal te kilkaset groszy?
    > Tez to bedzie fikcja?

    Jaka to będzie część etatu?
    Pytam całkiem poważnie.

  • 12. Data: 2011-04-18 12:38:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 14:34, Kamil pisze:

    > Jaka to będzie część etatu?
    > Pytam całkiem poważnie.

    A po co etat?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-04-18 12:39:52
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 14:38:38 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A po co etat?

    A składałeś kiedykolwiek RCA za pracowników?

  • 14. Data: 2011-04-18 12:43:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 14:39, Kamil pisze:

    > A składałeś kiedykolwiek RCA za pracowników?

    Przy zleceniu?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-04-18 12:47:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Jaka to będzie część etatu?
    > Pytam całkiem poważnie.

    Przy umowie o dzielo nie ma takiego pojecia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-04-18 12:48:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A składałeś kiedykolwiek RCA za pracowników?

    Ja np. nigdy, za to za zleceniobiorce od czasu do czasu (kiedy takowego
    posiadam) i stosowne pole pozostawiam puste.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-04-18 12:49:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 14:47, SDD pisze:
    > Użytkownik "Kamil"<a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Przy umowie o dzielo nie ma takiego pojecia.

    To nie może być dzieło, bo praca ta musi być oZuSowana.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-04-18 12:51:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To nie może być dzieło, bo praca ta musi być oZuSowana.

    Pfuj - zlecenia mialem na mysli - tam tez takiego pojecia jak wymiar czasu
    pracy w rozumieniu ulamka etatu.
    (przy dziele to wiadomo, ze tam wogole nikogo nie interesuje cz dzielo
    bedzie wykonywane 24h/dobe przez tydzien, czy tez 2 minuty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2011-04-18 12:54:32
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 14:48:11 +0200, SDD napisał(a):

    > Ja np. nigdy, za to za zleceniobiorce od czasu do czasu (kiedy takowego
    > posiadam) i stosowne pole pozostawiam puste.

    Przepraszam bardzo, cofnę się odrobinkę:

    ^^^^^^^^
    Ja to zrozumiałem jako PRACA.
    Nie napisałeś NIC o zleceniu.
    Gdybyś chciał pisać o "zleceniu to powinno to brzmieć mniej więcej tak:

  • 20. Data: 2011-04-18 12:55:29
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 14:43:46 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Przy zleceniu?

    Co do "zlecenia" - post obok. :)
    Ad meritum - cos dziwnego że przy umowie zleceniu składa się raporty
    imienne? ;P