  • 11. Data: 2012-04-14 11:05:40
    Temat: Re: Ubezpieczenie na zycie a samobojstwo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Apr 2012, Kamil wrote:

    > Wlasnie moze sie leczyl juz wczesniej i agent Generali to mial na mysli.

    Z tego co zacytowałes, to mi wychodzi że nie tyle czy się leczył,
    lecz czy *wiedział* o tej depresji i się *nie* leczył.

    Pisałes:
    +++
    4. [...eksperyment wykluczamy...] nieuzasadnionego
    nieskorzystania z porady lekarskiej, nieprzestrzegania
    zaleceń lekarskich.
    ---

    To jest lista niezależnych wymogów, a nie lista warunków
    dla eksperymentu medycznego.

    > Nie wiem jednak teraz tego czy leczyl sie przed podpisaniem umowy.

    No i w tym może być "hak".

    pzdr, Gotfryd