  • 1. Data: 2007-03-31 07:23:50
    Temat: spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Miezskam w bloku wielorodzinnym wchodzącym w skład spółdzielni
    mieszkaniowej. Nasz blok leżał na działce wspólnie z kilkunatoma innymi
    blokami i pkt. usługowymi przynoszącymi dochody. Moi sąsiedzi jakiś czas
    temu zaczęli starać się o wyłączenie działki pod naszym blokiem w odrębną
    nieruchomość, część mieszkańców około 50% (z 30 mieszkań to około 15)
    poparło ten wniosek. Uznając że jest to wymysł ludzi nie mających zajęcia
    nie intersowałem się sprawą oraz wiedziałem że część sąsiadów nie poparła
    wniosku. Byłem teraz w innej sprawie w zarządzie spółdzielni i co się
    okazało. Moi sąsiedzi złożyli wniosek do sądu o wydzielenie działki, który
    przeszedł a najgorsze że już się uprawomocnił. Spółdzielnia nalicza dla nas
    nowe stawki czynszu które wiadomo że będą znacznie wyższe.
    Ma kilka pytań
    Co teraz my pozostali mieszkańcy którzy się z tym nie zgadzamy powinniśmy
    zrobić?
    Czy część mieszkańców może decydować za większość?
    Czy można się odwołać od decyzji sądu o wydzieleniu?
    Czy my pozostali mieszkańcy nie powinniśmy być wcześniej poinformowani to
    toczącej się sprawie?

    za wszelką pomoc z góry dziękuję

  • 2. Data: 2007-03-31 08:45:58
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Lepiej obudz sie szybko i zloz wniosek do spoldzielni o wydzielenie twojej
    dzialki, jak chcesz wiedziec to spoldzielnia w momencie zlozenia wniosku
    przez jednego lokatora zobowiazana jest to zrobic dla wszystkich i nie
    kosztuje to nic poza groszowym wykupem gruntow!

    Ci ktorzy sie w pore nie obudza moga byc sprzedani z gruntem przez Cwanych
    prezesow!