eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUWAGA na oszustów firma Róża Chemikalia - dawniej Rubachem International Sp. z o.o. › Re: UWAGA na oszustow firma Roza Chemikalia - dawniej Rubachem International Sp. z o.o.
    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UWAGA na oszustow firma Roza Chemikalia - dawniej Rubachem International
    Sp. z o.o.
    Date: Fri, 12 Nov 2004 18:37:14 +0100

    On 10/15/2004 8:21 PM, g...@b...pl wrote:
    > Witam!
    > UWAGA NA OSZUSTÓW TELEFONICZNYCH - RÓZA CHEMIKALIA SP. Z O.O. WARSZAWA
    >
    > Kilka dni temu do mojej firmy zadzwonila telemarketerka z Firmy Róża
    > Chemikalia Sp. z o.o. Zaoferowali srodki do czyszczenia komputerow za 1600
    > PLN. Zgodzilem sie na przyslanie paczki w celu sprawdzenia produktow i
    [...]

    Wybacz brak taktu, ale wydanie 1600 zł na srodki do czyszczenia
    komputerów na podstawie rozmowy telefonicznej nie swiadczy o zdrowym
    rozsądku. Ja dla mojego pozwoliłem sobie na fanaberie Fellowes'a za
    mniej niż 50 zł, a uważam, że to dużo - tyle, że wiedziałem i widziałem
    co chcę i co dostaję.

    Zaproponuj swojemu szefowi, że zrobię wam kurs, jak odmawiać akwizytorom
    - zaoszczędzicie z 50 k rocznie przy takim stosunku do wymienionych
    nagabywaczy. Ja wezme 10 k za wizytę, a dostaniecie wiedzę, która przyda
    się też w życiu prywatnym, pogadaj z szefem, warto.

    Przykładowa rozmowa z przedstawicielem operatora telefonicznego:

    - czy....
    - jeżeli dzwoni pan/pani byśmy płacili za to samo więcej, to dziekuję,
    ale nie skorzystamy z oferty. Jeżeli dzwoni pan/pani bysmy za to samo
    płacili mniej, to pana/pani szef jest idiotą - prosze o nazwisko członka
    zarządu odpowiedzialnego za pański pion, prosze poinformowac, żeby od
    jutra nie przychodził do pracy, ja zaczynam od nastepnego poniedziałku.
    Do widzenia. Odkładamy słuchawkę.

    Można też odłożyc słuchawkę na blat (nie na tzw. widełki) i dac sie
    pacjentowi wygadać, a operatorowi zdobyć cenne impulsy. Drugi raz nie
    zadzwoni.

    Pzdr: Catbert