  • 11. Data: 2004-09-04 19:09:08
    Temat: Re: UWAGA! firmy i radcy prawni
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "live well" <l...@a...net.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chd1so$2uej$1@node1.news.atman.pl

    > [..................]
    > Czy mam podać też autora takiej umowy?
    > ktoś z PKP (może jakiś Mecenas)
    > Teraz już nie spam?

    Nie przejmuj się - to tylko gafa "Mecenasa". Dopóki
    czegoś nie reklamujesz_proponujesz_namawiasz
    to nie jest to spamem. Jednak istotny jest brak
    podpisu gdyż świadczy on o olewniu "czytacieli"
    posta i również o kulturze (raczej jej braku)
    osobistej piszącego post.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 12. Data: 2004-09-04 19:14:21
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Pisałem o odwadze i podałem swoja stronę do celów korespondencji.
    Jakby komuś za mało to mogę podać numer telefonu komórkowego.

    Pisząc to miałem na uwadze kolegów i koleżanki po fachu. Bowiem kto pracuje
    na etacie w instytucjach państwowych lub samorządowych ewentualnie w innych
    firmach jest pracownikiem i jest dyspozycyjny czyli mało obiektywny.
    Robi to co polecą mu szefowie, prezesi, dyrektorzy - obawa przed utrata
    pracy. Przykłademjest sprawa Rywina i KRRiT oraz Ministerstwa Kultury.

    Czy mam rację?

    Pozdrawiam wszystkich za i przeciw.

    Michał

  • 13. Data: 2004-09-04 19:18:40
    Od: "Grzegorz B." <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "live well" <l...@a...net.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:chd1so$2uej$1@node1.news.atman.pl

    > Nie przejmuj się - to tylko gafa "Mecenasa". Dopóki

    nie przejmuję się

    > czegoś nie reklamujesz_proponujesz_namawiasz
    > to nie jest to spamem. Jednak istotny jest brak
    > podpisu gdyż świadczy on o olewniu "czytacieli"

    o olewaniu świadczy zmiana tematu, zjazd na boczne tory a problem małych
    firm kontra radcy prawni i duże firmy jest realnym zagrożeniem dla tych
    mniejszych

    --
    Grzegorz B.

  • 14. Data: 2004-09-04 19:24:56
    Od: "Grzegorz B." <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Robi to co polecą mu szefowie, prezesi, dyrektorzy - obawa przed utrata
    > pracy. Przykłademjest sprawa Rywina i KRRiT oraz Ministerstwa Kultury.

    NIE, obawa przed utratą pracy nie jest usprawiedliwieniem dla naginania lub
    łamania prawa

    --
    Grzegorz B.

  • 15. Data: 2004-09-04 19:27:23
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Grzegorz B." <l...@a...net.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chd3s3$302g$1@node1.news.atman.pl

    > [................]
    > o olewaniu świadczy zmiana tematu, zjazd na boczne tory a problem małych
    > firm kontra radcy prawni i duże firmy jest realnym zagrożeniem dla tych
    > mniejszych

    Nie masz racji. Co prawda w takim wypadku powinno
    się w temacie to zaznaczyć [ OT ] i można tak robić.
    Powinieneś wziąć pod uwagę, że subskrybcja i uczestnictwo
    w grupach usenetowych jest osobistym wyborem_dobrowolna
    i nie każdy temat *musi* każdego grupowicza interesować.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki."

  • 16. Data: 2004-09-04 19:37:38
    Od: "Grzegorz B." <l...@a...net.pl>

    > Użytkownik "live well" <l...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem ktoś chciał to naumowo opisać. nie ma moim zdaniem siły, by
    > jaki kolwiek sąd na tej podstawie uznał, ze sprzedajacy ponosi
    konsekwencje
    > błędów kupującego. Choćby ze względu na zasady współżycia społęcznego, jak
    > to się ładnie nazywa.

    > No pewnie, że nie.

    Dzięki za wsparcie.
    Jestem tego samego zdania.

    PZDR

    --
    Grzegorz B.

  • 17. Data: 2004-09-04 19:43:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <l...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za wsparcie.
    > Jestem tego samego zdania.

    Marna to pociecha. możemy obydwaj być w błędzie. Choć w tym wypadku uważam,
    że raczej nie. :-)

  • 18. Data: 2004-09-04 19:54:52
    Od: "Grzegorz B." <l...@a...net.pl>

    > Użytkownik "Grzegorz B." <l...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Marna to pociecha. możemy obydwaj być w błędzie. Choć w tym wypadku
    uważam,
    > że raczej nie. :-)

    Uważaj, nie podpisałeś się i możesz być oskarżony o spam.
    PZDR

    --
    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz z Chrząszczyrzewoszyc, powiat Łękodoły
    (Robię wszystko: rwę zęby, krawaty wiążę, usuwam cią .. - no, to może już

  • 19. Data: 2004-09-05 06:54:15
    Od: "Grzegorz B." <l...@a...net.pl>

    > User "Grzegorz B." <l...@a...net.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:chd3s3$302g$1@node1.news.atman.pl

    > Nie masz racji. Co prawda w takim wypadku powinno
    > się w temacie to zaznaczyć [ OT ] i można tak robić.

    treść posta dotyczy zarówno firm jak i radców prawnych - w tym
    przygotowywanych umów niezgodnych z etyką kupiecką (ogół norm moralnych i
    zasad postępowania przyjętych w danym kraju a odnoszących się do obrotu
    ekonomicznego i warunków zawierania transakcji. Owe normy i zasady mają
    takie samo znaczenie jak normy prawne).
    Dlatego uważam, że mogło się to znaleźć na: pl.soc.prawo

    --
    Grzegorz B.