  • 1. Data: 2003-12-01 19:20:20
    Temat: USA a podatki
    Od: "tronix" <t...@g...pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z fakturami wystawianymi za granice.
    Mam stronę intern. umiejscowioną na terenie USA i jeśli ktoś zechce
    wykupic reklame na mojej stronie to czy będę mógł wystawić mu fakture
    w Polsce a następnie wysłać mu ją do USA. Jeśli tak to jak to jest z
    podatkiem.
    Ile za to firma wystawiająca fakture płaci podatku. Czy tyle samo co
    normalnie?

  • 2. Data: 2003-12-01 22:11:49
    Temat: Re: USA a podatki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zapytaj na pl.soc.prawo.podatki , a jeszcze lepiej przejrzyj tamtą grupę,
    bo coś mi się zdaje, że wałkowali to wiele razy.

  • 3. Data: 2003-12-04 12:41:08
    Od: "tronix" <t...@g...pl>

    Nowłaśnie tam też już wysłałem ale narazie nie ma jakiejkolwiek odpowiedzi.