  • 1. Data: 2003-12-01 17:35:21
    Temat: firma hostingowa....
    Od: "net" <b...@w...na.spam>

    witam,

    czy moze mi ktoś podpowiedzieć jak zarejestrować firmę hosingową?
    firma ficzycznie juz działa, jednakże nie może wystawiać rachunków,

    może mnie ktoś oświecić jak długo trwa zakładania takiej firmy,
    ile to szacunkwo moze kosztować? pieczątka i te sprawy?
    no i jak od tego zacząć ? :/ jestem adminem a nie prawnikiem...

    jak mi ktoś ładnie pomoże mogę zaoferować obszerne konto www :o) ;)

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-12-01 22:23:59
    Temat: Re: firma hostingowa....
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Daj znac na priv. Mam dla CIebie kilka ciekawych propozycji.