  • 1. Data: 2003-12-01 20:02:19
    Temat: WKU
    Od: "Nastunia" <b...@a...net>

    Witam!
    Chcialem sie dowiedziec, gdzie w Internecie moge znalezc liste
    schorzen/chorob/dolegliwosci itp. kwalifikujacych mezczyzn na poszczegolne
    kategorie wojskowe.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2003-12-01 20:17:13
    Temat: Re: WKU
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Nastunia w wiadomości <bqg6ov$lgb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Chcialem sie dowiedziec, gdzie w Internecie moge znalezc liste
    > schorzen/chorob/dolegliwosci itp. kwalifikujacych mezczyzn na poszczegolne
    > kategorie wojskowe.

    Coś takiego publikowała "Wyborcza", może mają na swojej stronie? A tak w
    ogóle o takim czymś jak www.jestem-leniem.tk słyszałeś?

    --
    Olgierd
    "O ile oskarżenia przynoszą korzyść republice, to oszczerstwa przynoszą

  • 3. Data: 2003-12-02 00:04:55
    Od: "Nastunia" <b...@a...net>

    "Olgierd" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > powiedział(a) co następuje:

    > Coś takiego publikowała "Wyborcza", może mają na swojej stronie? A tak w

    No nie wiem w sumie respektu to ten link we mnie nie wzbudzil jak sie chcesz
    uczyc to powodzenia Ci zycze ja wyjezdzam z tego pieknego kraju na studia w
    jeszcze piekniejszym :)
    maciek