  • 1. Data: 2006-12-30 09:52:32
    Temat: UOD ze sp.z o.o. - wniosek do sadu o zalegle naleznosci
    Od: "grinder" <g...@o...pl>

    witam wszystkich

    wczoraj zlozylem pozew do sadu w sprawie zaleglej
    naleznosci jaka wynika z podpisania przeze mnie
    (jako osoby fizycznej) umowy o dzielo ze spolka z o.o.

    problem jednak w tym ze ta spolka zawiesila dzialalnosc,
    lokal w ktorym rezyduje jest zamkniety "na glucho"
    od dluzszego czasu

    udalo mi sie zdobyc adres domowy osoby reprezentujacej
    spolke w zawartej umowie i na jej domowy adres wyslalem
    ostateczne, przedsadowe wezwanie do zaplaty, ktore ta
    osoba odebrala za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

    niestety troche sie tym zasugerowalem (tak tez mi poradzono
    w informacji w budynku sadu) i na pozwie, jako pozwanego,
    wpisalem osobe reprezentujaca spolke, jako ze jest ona
    w tym momencie jedynym "osiagalnym podmiotem"

    nie wiem jednak czy faktycznie cos takiego sie praktykuje,
    bo na umowie ta osoba jest tylko reprezentatem spolki
    i chyba nie moge jej pozwac...

    pytanie: co powinienem teraz zrobic zeby zlozony wniosek
    nie poszedl na marne ? sprostowanie do zlozonego juz pozwu ?
    nowy pozew ? co w takim przypadku ze znakami sadowymi (60 zl) ?

    bede wdzieczny za rzeczowa pomoc,
    z gory dziekuje, Robert.

  • 2. Data: 2006-12-30 23:52:36
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Moze przedzwon do sadu zeby dowiedziec sie na jakim etepie jest
    postepowanie i co by Ci radzili.