  • 1. Data: 2005-10-12 08:19:22
    Temat: UMOWA SPRZEDAŻY I......
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jest 4 współwłascicieli domu,czy osoba kupująca nasz dom moze przelać
    pieniądze zamiast na 4 rachunki bankowe to na 3??
    Mój brat chce,aby jego pieniądze zostały przelane chwilowo na moje konto, bo
    ja bede kupowac dla niego mieszkanie i u mnie beda "bezpieczne":)
    Dzięki

  • 2. Data: 2005-10-12 08:21:48
    Temat: Re: UMOWA SPRZEDAŻY I......
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Jak myśmy sprzedawali dom 4 współwłaścicieli , to umówiliśmy się ze
    sprzedawcą, że przeleje pieniądze na konto mamy, tak zapisano w akcie
    notarialnym. I było ok.
    Więc się da.

  • 3. Data: 2005-10-12 08:30:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jolanta napisał(a):

> [...]
    > Mój brat chce,aby jego pieniądze zostały przelane chwilowo na moje konto, bo
    > ja bede kupowac dla niego mieszkanie i u mnie beda "bezpieczne":)

    Każdy z właścicieli w umowie wskazuje rach. na który należy
    przesłać pieniądze i dla kupującego to jest wiążące ... jemu
    wali czyje to konto.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum