  • 1. Data: 2005-10-12 07:41:14
    Temat: Re: komornik zlodziej?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Zloz zazalenie do warszawskiej Izby Komorniczej, z kopia do Rzecznika Praw
    Obywatelskich. Opisz cala swoja sytuacje.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2005-10-12 08:59:10
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Zloz zazalenie do warszawskiej Izby Komorniczej, z kopia do Rzecznika Praw
    > Obywatelskich. Opisz cala swoja sytuacje.

    Zrób odwrotnie. Napisz skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich a kopię do
    warszawskiej Izby Komorniczej. Jeśli chodzi o Izbę nie licz na nic. Nie zdziw
    się też, jeśli Izba w ogóle nie przyjmie pisma. W moim przypadku było po
    prostu "awizo, nie podjęto w terminie", ale wiedzieli wcześniej, że przyślę
    skargę, bo nieopatrznie tam wcześniej zadzwoniłem.

    Adres: Aleje Jerozolimskie 133/62, 02-304 Warszawa, tel.: 022 8241388.

    Czy ktoś może mi podać początek tego wątku? Bo nie mogę znaleźć...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 3. Data: 2005-10-12 12:48:44
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > skargę, bo nieopatrznie tam wcześniej zadzwoniłem.
    >
    > Adres: Aleje Jerozolimskie 133/62, 02-304 Warszawa, tel.: 022 8241388.

    W takim wypadku nalezy, rzeczywiscie, zlozyc skarge do RPO z kopia do Izby
    Komorniczej, jak rowniez jezeli otrzymasz takie awizo "nie podjeto w
    terminie", albo nie zostanie to przez Izbe Komornicza rozpatrzone, zloz
    skarge na Izbe Komornicza do Najwyzszej Izby Kontroli.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-10-12 12:53:29
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > skarge na Izbe Komornicza do Najwyzszej Izby Kontroli.

    Przepraszam, moglo mi sie pokielbasic, czy Izba Komornicza jest placowka
    budzetowa, czy nie jest finansowana z naszych kieszeni?...

    Co innego, ze jej funkcjonowanie samo w sobie kwalifikuje sie do Rzecznika
    Praw Obywatelskich na dzien dobry.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-10-12 14:06:57
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > jezeli otrzymasz takie awizo "nie podjeto w
    > terminie", albo nie zostanie to przez Izbe Komornicza rozpatrzone, zloz
    > skarge na Izbe Komornicza do Najwyzszej Izby Kontroli.

    Nie, to jest zwykły samorząd. Ja złożyłem wtedy skargę do NSA na bezczynność
    organu i jednocześnie do MS. NSA w ogóle nie powinien takiej skargi
    rozpatrywać, ale zawsze standardowo prosi o odpowiedź na skargę. A mnie
    chodziło tylko o to, żeby Izba w ogóle dała jakikolwiek głos i udało się,
    odpowiedź na moją skargę wreszcie dostałem. Ten kuriozalny dokument będzie
    jeszcze przez wiele lat obiektem do rozweselania wszystkich moich gości i nie
    tylko gości :).
    W tej swojej skardze prosiłem m.in. Izbę o wskazanie jakiegoś komornika, który
    ściagnie dług (bo miałem już wyrok, ale dłużniczka nie chciała płacić).
    Najśmieszniejsze w tym wszystkim było to, że komorniczka z mojego rewiru raczej
    nie ściągnęłaby zadłużenia sama z siebie (to właśnie ona była dłużniczką) i
    dlatego prosiłem Izbę o to wskazanie.

    Można prosić na priv o e-mail tego poszkodowanego? I link do wątku...

    Pozdrawiam

    Czapla