  • 1. Data: 2002-03-02 18:10:38
    Temat: platny warunek
    Od: "D@n!el" <d...@e...org.pl_NOSPAM>

    Witam !!!
    Chcialbym zasiegnac wiecej informacji na temat prawnych aspektow platnych
    warunkow na rzekomo "bezplatnych" uczelniach. Jestem bardzo tego ciekaw gdyz
    na mojej uczelni jest mnostwo warunkow, a kazdy z nich to koszt 400 pln.
    Skad ja "biedny" student mam wziac pieniodze na ten interes.

    PS Analizujac cala sytuacje dochodze do wniosku, ze moje studia sa platne, a
    dla najlepszych (powiedzmy 50%) Promocja! Nie musza oni za nauke placic
    (czyt. placic warunkow)
    Pozdrawiam <Daniel>

  • 2. Data: 2002-03-02 18:25:08
    Temat: Re: platny warunek
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 2 Mar 2002, D@n!el wrote:

    > warunkow na rzekomo "bezplatnych" uczelniach. Jestem bardzo tego ciekaw gdyz
    > na mojej uczelni jest mnostwo warunkow, a kazdy z nich to koszt 400 pln.
    > Skad ja "biedny" student mam wziac pieniodze na ten interes.

    Uczyć się dobrze i nie mieć poprawek :-)

    > PS Analizujac cala sytuacje dochodze do wniosku, ze moje studia sa platne, a
    > dla najlepszych (powiedzmy 50%) Promocja! Nie musza oni za nauke placic
    > (czyt. placic warunkow)

    Jeśli tylko najlepsi potrafią przedostać się przez sito egzaminacyjne, to
    gratuluję wysokiego poziomu.

    Nieodpłatność studiów dotyczy opłat za semestr w cyklu pięcioletnim (lub
    ekwiwalentnym zależnie od kierunku). Uczelnia może (nie musi) takie opłaty
    pobierać także za okres między absolutorium a obroną pracy magisterskiej,
    jeśli studiowanie trwa dłużej niż wypada - bo ustawa jej tego nie
    zabrania, a realia ekonomiczne częstokroć zmuszają.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)