  • 1. Data: 2004-10-19 11:24:12
    Temat: WiFi i transmisja za granicę
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl>

    Witam

    Mam chyba dość nietypwoe pytanie, może mnie ktoś poinstuuje gdzie
    szukać, a być może będzie znał odpowiedź :)

    Pytanie:

    czy można transmitować sygnał radiowy (sieć WiFi) za granicę Polski? np.
    na Słowację? bez jakichkolwiek konsekwencji ? Próbowaliśmy coś znaleźć
    ze znajomym na ten ale jakoś nie udało nam się :(

    Oczywiście transmisja będzie płatna. Interesuje mnie tylko rozwiązanie
    po sronie polskiej, ale jeśli ktoś będzie wiedział jak to na słowacji
    wyglada byłoby na prawdę pięknie :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz Górnisiewicz

  • 2. Data: 2004-10-19 18:41:03
    Temat: Re: WiFi i transmisja za granicę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Górnisiewicz" <g...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:cl2t9f$gd2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Nie wiem, czy czasem nie naruszysz prawa Słowackiego zajmując ich
    częstotliwość. Ja bym zadzwonił do URTiP. Wiem, że ostatnio coś tam nad
    granicą sprawdzali. Szukali wolnych pasm.

  • 3. Data: 2004-10-20 22:41:58
    Temat: Re: WiFi i transmisja za granic
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Wifi jest uwolnione w EU na tym pasmie , pytanie jest ciekawe bo po wifi
    mozna zrobic telefonie i wiele innych ciekawych rzeczy ,interesujace jest
    tylko to czy nie potrzeba jakich specjalnych pozwolen na takie przez granice
    nadawanie i z tad pewnie to pytanie. przylaczam sie do pytania moze ktos zna
    aspekt prawny tego rozwiazania wspominajac afere jaka wyszla z kilkoma
    swiatlowodami ktore ktos sobie dodatkowo polozyl przy rurociagu.