  • 1. Data: 2008-01-24 09:48:36
    Temat: Tryb pracy KRS przy rejestracji
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Witam,

    zlozylem wniosek do KRS o wpisanie sp. j.
    niestety tlf w XII oddziale w WAW nie odpowiada od wczoraj, wiec
    szukam pomocy tutaj.

    1. czy wspolnicy dostana zawiadomienie o wpisie?
    2. czy trzeba sie pofatygowac osobiscie (i przy okazji wziąć odpis)
    3. czy moze z zawiadomieniem przyjdzie od razu odpis, ktory zabieram
    do Regon i US?
    4. ile sie czeka w WAW - 14 dni jest w ustawie, a w praktyce?

  • 2. Data: 2008-01-24 10:10:30
    Temat: Re: Tryb pracy KRS przy rejestracji
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 01:48:36 -0800, b...@g...com napisał(a):

    > 1. czy wspolnicy dostana zawiadomienie o wpisie?

    Spółka, wspólnicy - nie.

    > 2. czy trzeba sie pofatygowac osobiscie (i przy okazji wziąć odpis)

    Spółka nie musi, wspólnicy muszą złożyć wniosek.

    > 3. czy moze z
    > zawiadomieniem przyjdzie od razu odpis, ktory zabieram do Regon i US?

    j.w.

    > 4.
    > ile sie czeka w WAW - 14 dni jest w ustawie, a w praktyce?

    Nie wiem, we Wrocławiu dwa tygodnie to max.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2008-01-24 10:19:13
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 24 Sty, 11:10, Olgierd <n...@r...org> wrote:
    w WAW - 14 dni jest w ustawie, a w praktyce?

    dzieki!!!

  • 4. Data: 2008-01-25 17:26:52
    Od: ioo <b...@i...prv-wytnijsmieci-.pl>

    Olgierd wrote:

    > Nie wiem, we Wrocławiu dwa tygodnie to max.

    A w Katowicach spokojnie miesiac. Potem nip - nastepny miesiac... Dziwne, ze
    tylko GUS potrafi zarejestrowac regon w ok. 10 minut.

    --
    pozdrawiam,
    ioo.

  • 5. Data: 2008-01-28 09:17:23
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 25 Sty, 18:26, ioo <b...@i...prv-wytnijsmieci-.pl> wrote:

    > A w Katowicach spokojnie miesiac. Potem nip - nastepny miesiac...

    NIP MIESIĄC?!
    co oni robią przez miesiąc? generują kolejne cyfry z prędkością jedna
    na 3 dni?

  • 6. Data: 2008-01-31 09:59:31
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Dzis mija dwa tygodnie od zlozenia wniosku, ciagle status jest "w
    systemie przygotowywany jest projekt decyzji" :(
    czy w takim przypadku, zakladajac ze do 10 lutego musze wystawic
    fakture vat a nie bede mial NIPu, moge ja wystawic?

  • 7. Data: 2008-01-31 10:10:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 01:59:31 -0800, b...@g...com napisał(a):

> [...]
    > systemie przygotowywany jest projekt decyzji" czy w takim przypadku,
    > zakladajac ze do 10 lutego musze wystawic fakture vat a nie bede mial

    Nie.
    I w takiej sytuacji nie ma "muszę".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    chcesz iPoda? wyślij esemesa B00120 na numer 71222

  • 8. Data: 2008-01-31 12:12:57
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 31 Sty, 11:10, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Nie.
    > I w takiej sytuacji nie ma "muszę".

    a to ciekawe...przeciez sj. istnieje od momentu wpisu do KRS. czy to
    znaczy, ze nie moge prowadzic dzialalnosci, bo US przez miesiac
    przyznaje jakis numer?
    slyszalem gdzies/kiedys, o mozliwosci wystawienia faktury z samym
    regonem w takiej sytuacji, ale za nic nie moge tego znalezc

  • 9. Data: 2008-01-31 12:45:29
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 04:12:57 -0800, b...@g...com napisał(a):

    > a to ciekawe...przeciez sj. istnieje od momentu wpisu do KRS. czy to
    > znaczy, ze nie moge prowadzic dzialalnosci, bo US przez miesiac
    > przyznaje jakis numer?

    Prowadzić działalność możesz, ale nie możesz wystawiać faktur.
    Rozliczenia powinieneś przeprowadzić po uzyskaniu rejestracji dla celów
    watowskich.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie

  • 10. Data: 2008-01-31 15:12:09
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    a do zgloszenia vat musze miec NIP?