  • 1. Data: 2008-01-24 00:45:59
    Temat: Art. 287 KK - automatyczne przetwarzanie daych informatycznych
    Od: "Rock" <r...@w...pl>

    Jakiś czas temu brałem udział w konkursie internetowym, nagroda była bardzo
    wysoka...

    Jeden z uczestników (albo organizatorzy) ewidentnie grał nieczysto .. w
    kilka chwil przybyło mu tyle pkt co mi przez kilka dni ( zdarzyło się to
    kilka razy, z reguły o tej samej porze dnia), jak się można domyśleć,
    troszkę punktów przybyło mu tez 20 min przed końcem głosowania i dzięki temu
    cały konkurs wygrał.

    Podczas trwania konkursu zgłaszałem telefonicznie podejrzenie o
    nieprawidłowości, jednak za każdym razem (zanim skończyłem zdanie) słyszałem
    ze organizatorzy nie maja powodów do podejrzeń, wszystko jest monitorowane i
    wszystko jest OK...

    Konkurs zakończony-> wyniki ogłoszone -> złożyłem wiec pisemną reklamacje.

    Dostałem pismo informujące o odroczeniu rozdania nagród z powodu reklamacji
    i podejrzeniu o popełnieniu przestępstwa z art 287 KK. Jestem prawie pewien
    ze lada dzień dostane mało satysfakcjonującą mnie odpowiedz na moja
    reklamacje..

    Dodam jeszcze, ze uczestnik który wygrał konkurs, na swoim blogu chlali się
    ze jest/był administratorem w jednym z popularnych portali internetowych..

    Mam pytanie co jeszcze mogę zrobić, ja żadnych dowodów nie mam ( bo nie mogę
    mięć) jedyne dowody jakie mogły by być to logi z głosowania, ja mam tylko
    swoje "statystyki" z przebiegu głosowania i mocne podejrzenia o
    nieuczciwość.

    Czy można iść z ta sprawa do sądu ? gdzie ? Czego i gdzie mogę się domagać
    od organizatorów i jakie mam szanse?

    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestię.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-24 07:41:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Dostałem pismo informujące o odroczeniu rozdania nagród z powodu
    > reklamacji i podejrzeniu o popełnieniu przestępstwa z art 287 KK. Jestem
    > prawie pewien

    Nie wiem czy to oznacza, że jest prowadzone dochodzenie, ale zawsze możesz
    złozyć zawiadomienie o możliwości popełnienia, do Prokuratury lub Policji