  • 1. Data: 2008-01-24 08:44:25
    Temat: anulowanie wycieczki last-minute
    Od: MZ <m...@...pl.usun.koncowke>

    Witam.

    Znalazłem w biurze podróży b. atrakcyjną cenowo wycieczkę (poniżej 5%
    normalnej wartości). Wypełniłem na stronie wszystkie dane, po czym
    zapłaciłem za wycieczkę mTransferem.
    Dziś dostałem zwrot pieniędzy z mailową informacją, że kwota została
    błędnie obliczona.
    Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować wykonanie tej usługi, czy raczej
    nie mam szans, ze względu na dużą różnicę między normalną ceną a tą,
    jaką zapłaciłem? Czy w momencie kiedy zapłaciłem, umowa została zawarta
    i mogę domagać się jej wykonania?

    MZ