    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tradycyjny onecki fejk
    Date: Mon, 22 Mar 2021 20:11:37 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zacznijmy od bzdury, że na podstawie danych retencyjnych da się ustalić
    > czyjekolwiek położenie. Dobrze, jak właściwą gminę. Reszty nie chce mi
    > się komentować.

    Jak mi się wydaje da się ustalić *przynajmniej* do której stacji bazowej
    był zalogowany telefon komórkowy. W dużych miastach komórki telefonii
    komórkowej są mniejsze.

    Zresztą można sobie odtworzyć sobie prezentacje Ziobry w sprawie
    Kaczmarka za rządów PiS-przed-Tuskiem żeby mieć pojęcie jak _bardzo_
    takie dane ułatwiają sprawdzanie innych źródeł np. nagrań kamer
    monitoringu. Zresztą wątpię by wielu ludzi ochoczo jak idiota było
    gotowych udostępniać ze względu tylko na widzimisię policji kiedy
    odwiedzili "miasto B".

    Każdy popisowy zamordyzm leci po linii że "uczciwi nie mają się czego
    bać", nieprawdaż?

    --
    A. Filip