  • 71. Data: 2011-12-11 20:18:08
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

    > Zauważ jeszcze, że niektóre software jest certyfikowane na konkretny
    > sprzęt. Co oczywiście nie oznacza, że nie będzie działać na składaku.
    > Ale spróbuj wtedy zrobić case serwisowy mówiąc dla tego przykładu, że
    > Twoja bardzo ważna baza danych działa na serwerze z biedronki.

    bosz

    ludzie ale jedziecie...

    facet zamówił, "serwer" do gromadzenia danych z monitoringu IP...

    podejżewam że zapłacił adekwatną do dostarczonego sprzętu cenę.

  • 72. Data: 2011-12-11 20:46:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 21:18, Marek Dyjor pisze:

    > facet zamówił, "serwer" do gromadzenia danych z monitoringu IP...
    >
    > podejżewam że zapłacił adekwatną do dostarczonego sprzętu cenę.

    Podejrzewam, żeś Stokrotka.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 73. Data: 2011-12-15 11:40:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Dec 2011, januszek wrote:

    > Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > ECC nie zabezpiecza przed uszkodzeniem modułu pamięci

    Tylko "słabe" ECC, czyli mające redundancję *niższą* niż potrzebna
    na wykrycie *i* skorygowanie każdego z bitów jednego modułu
    rzeczywiście nie zabezpiecza - z czego nie wynika teza odwrotna,
    że się nie da.

    > tylko zapewnia
    > większą stabilność pracy niż systemy w których używa sie zwykłych
    > pamięci (nie ECC czyli bez korekcji).
    > ECC zabezpiecza przed efektami przekłamań, które mogą wystąpić
    > na skutek rożnych przyczyn od mikro pęknięć i innych defektów
    > w strukturze krzemu po promieniowanie kosmiczne, które w postaci
    > szczątkowej dociera na Ziemie.

    I czym niby jedno przekłamanie różni się z p. widzenia pracy
    komputera od drugiego czy owego od padu modułu, umiesz wyjaśnić?
    Tym, że raz masz skorygowane pojedyncze słowo (z uwagą niżej)
    a przy "padzie" wszystkie? No to raz jeszcze: a co za
    różnica?

    I bynajmniej *nie* pisałem o celowym uruchamianiu komputera
    z zepsutym modułem - lecz padem (w tym "kompletnym") w trakcie
    pracy.
    Oczywiście zadaniem systemu operacyjnego jest wymigrowanie
    wszystkich obszarów, które znalazły się na liście stron uszkodzonych,
    w inne miejsca pamięci fizycznej, bo uparte korzystanie z uszkodzonej
    pamięci "bo nadmiarowości nam na styk wystarcza" rzecz jasna nie
    jest dobrym pomysłem - ale to już krok dalej.

    pzdr, Gotfryd

  • 74. Data: 2011-12-16 12:02:19
    Temat: Re: Towar niezgodny z umow??
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 6 Dec 2011 09:13:28 +0100,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    Sam proces włączania, ew. wyłączania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 13:02:02 user up 13018 days, 0:57, 1 user, load average: 0.50, 0.28, 0.54 ]

    I will not eat oysters. I want my food dead. Not sick, not wounded, dead.