    From: "mi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Totalitaryzm wladzy
    Date: Mon, 15 Mar 2010 16:08:58 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jeśli mechanizm jakimś cudem zadziała to nie ograniczą go tylko
    > do stron z grami hazardowymi. Powiedział bym że metoda powołania
    > instytucji decydującej o adresach do blokowania sugeruje że
    > w przypadku sukcesu lista tematów do zablokowania będzie bardzo
    > rozległa.

    Alek chciał nas przekonać, że powinniśmy nieodwołalnie poddali się owej cenzurze
    prewencyjnej obwarowanej obiecywaną kontrolą sądową III władzy, która została
    nam narzucona przez zaborcę po II WŚ, niezmiennie do dziś egzystuje bez
    większych zmian osobowych jedynie wymieniając pokolenia, ćwierć wieku temu
    grzecznie egzystowała na smyczy a obecnie stroi się w piórka niezawisłej i
    bardzo obiektywnej. Jeśli chodzi o mnie to wolę uwierzyć, że przylecą zielone
    stworki z Marsa i zroią nam dobrze. :D

    mi