  • 1. Data: 2007-05-11 13:32:55
    Temat: [Link] Ochroniarskie mendy z Izraela w akcji
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Tak to ochroniarskie mendy* z Izraela szanują polskie prawo i tubylców:
    http://wiadomosci.onet.pl/1409686,2677,kioskart.html

    "Izraelczycy założyli mi kajdanki, rzucili twarzą w psie gówna i kopali
    - żali się Lucchesini. Następnie oprawcy po prostu odjechali. Włocha
    rozkuła dopiero policja."

    "Podobnego zdania jest również inna mieszkanka Kazimierza, urzędniczka
    Beata W., której izraelscy ochroniarze przetrzepali niedawno na jednej z
    ulic torebkę, zupełnie nie wyjaśniając przyczyn."

    Tylko niech żaden nawiedzony nie dorabia do tego antysemityzmu! Bo
    najprościej krytykę nazwać antysemityzmem.

    *) za PWN:
    menda
    2. obraźl. <<o kimś odrażającym moralnie>>

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-05-11 13:51:44
    Temat: Re: [Link] Ochroniarskie mendy z Izraela w akcji
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Tak to ochroniarskie mendy* z Izraela szanują polskie prawo i tubylców:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1409686,2677,kioskart.html

    To lista o prawie.
    A Izraelscy ochroniarze działają zgodnie z prawem więc o co chodzi?
    A tak na marginesie, to typowy poslki punkt widzenia - "obiektywnie" nic wie
    wsponiano o cierpieniach ofiar HOLOKAUSTU.

  • 3. Data: 2007-05-11 14:23:42
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Samolnik napisał(a):
    > To lista o prawie.

    Umiesz czytać? To przeczytaj co w artykule jest o łamaniu prawa.

    > A Izraelscy ochroniarze działają zgodnie z prawem więc o co chodzi?

    Tia? Mają prawo czy tylko bezpodstawnie jest to tolerowane przez polskie
    służby, które nie potrafią wypełniać swoich obowiązków? Raczysz czymś
    podeprzeć swoje bzdurne stanowisko?

    > A tak na marginesie, to typowy poslki punkt widzenia - "obiektywnie" nic wie
    > wsponiano o cierpieniach ofiar HOLOKAUSTU.

    A to typowy punk widzenia tego, który ma wyprany mózg przez bzdury
    holokaustowe. Nie mylić go z Żydem.

    Hehe, dobre:
    - Żydom się zdarza łamać prawo? Bo ofiary holokaustu!
    - Żydom się zdarza postępować niemoralnie? Bo ofiary holokaustu!
    - Żydzi nie są wcale krystalicznie czyści pod względem moralnym i
    prawnym? Bo ofiary holokaustu!
    - Żydzi są w Palestynie tak samo okrutni jak inne nacje na wojnie? Bo
    ofiary holokaustu!

    :))

    Ten dzieciak w linkowanym tekście, który to spoliczkował stewardessę za
    źle podaną kolę też zrobił to przez holokaust? A ci co nasrali do
    umywalki też zrobili to przez holokaust? Propaganda i biznes holokaustowy.

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-05-11 14:33:13
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Tia? Mają prawo czy tylko bezpodstawnie jest to tolerowane przez polskie
    > służby, które nie potrafią wypełniać swoich obowiązków? Raczysz czymś
    > podeprzeć swoje bzdurne stanowisko?

    W tekscie choć tędencyjnie ale jasno jest wyjaśnione, że zarówno posiadanie
    broni jak idziałania ochronne są zgdone z polskimi regulacjami prawnymi i
    umowami bliteralnymi

  • 5. Data: 2007-05-11 14:41:07
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Samolnik napisał(a):
    > W tekscie choć tędencyjnie ale jasno jest wyjaśnione, że zarówno posiadanie
    > broni jak idziałania ochronne są zgdone z polskimi regulacjami prawnymi i
    > umowami bliteralnymi

    Owszem, bo dyspozycyjny polski rząd (którykolwiek to zawarł) nie potrafi
    dbać o bezpieczeństwo własnych obywateli (czy choćby rezydentów jak
    zdaje się ten Włoch) a jednocześnie daje ogromne przywileje ochroniarzom
    przesłanym przez stronę izraelską. Bo Izraelczycy nie chcieli przestać
    na noprmalne warunki? To niech nie przyjeżdzają do Polski jeśli nie
    zgadzają się na normalne warunki (obowiązujące wszystkich innych i
    Polaków i obcokrajowców) i przy tym nie potrafią szanować gospodarzy.

    To pytania o zagadnienia, które chciałeś ładnie ominąć:
    - do kontroli osobistej polskich obywateli także ochroniarze mają prawo?
    - a do ograniczania i pozbawiania wolności?
    - jak rozumiem izraelskie wycieczki obowiązuje inne prawo drogowe?

    --
    pzdr

  • 6. Data: 2007-05-11 16:16:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Samolnik" <j...@y...com> napisał w wiadomości

    > A Izraelscy ochroniarze działają zgodnie z prawem więc o co chodzi?

    kpisz czy o droge pytasz
    twierdzisz ze ochrona izraelskiej wycieczki moze oba wytrzec chodnik bo im
    sie tak podoba?
    no chyba sobie jaja robisz

  • 7. Data: 2007-05-11 16:29:34
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    >
    > kpisz czy o droge pytasz
    > twierdzisz ze ochrona izraelskiej wycieczki moze oba wytrzec chodnik bo im

    Może miał na myśli prawo... dżungli ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2007-05-11 17:13:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > A tak na marginesie, to typowy poslki punkt widzenia - "obiektywnie" nic
    > wie wsponiano o cierpieniach ofiar HOLOKAUSTU.

    Tylko HOLOKAUST absolutnie nie ma nic wspólnego z oceną zgodności z prawem
    postępowania ochroniarzy z Izraela. Tę zgodność należało by badać w oparciu
    o obronę konieczną. nie wiemy, w jaki sposób ów Włoch nakłaniał kierowców
    do wyłączenia silników (postój na silnikach stanowi w Polsce wykroczenie,
    ale jest stosowany przez Izraelczyków jako jeden ze środków prewencyjnych
    ochrony pozwalający na natychmiastowe odjechanie w wypadku ataku). Ale
    skoro już ochroniarze postanowili ująć sprawcę jakiegoś mniej lub bardziej
    wydumanego przestępstwa, to zgodnie z polskim prawem powinni go przekazać
    niezwłocznie Policji, a nie pozostawiać samemu sobie.

    To tyle oceny tego materiału prasowego. Ocena na tyle sensowna, na ile
    wierny materiał.

  • 9. Data: 2007-05-11 17:16:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się na normalne warunki (obowiązujące wszystkich innych i Polaków i
    > obcokrajowców) i przy tym nie potrafią szanować gospodarzy.

    Znajdź mi gdziekolwiek prawne stanowisko polskiego rządu na ten temat.
    Załóżmy jakieś przyzwolenie na takie działania. generalnie ochroniarze z
    Izraela w Polsce nie mają żadnych praw poza dotyczącymi ogólnie obywateli.
    Czyli mogą ująć sprawcę przestępstwa bądź wykroczenia i oddać go q ręce
    Policji. jeśli mają broń to mogą jej użyć na zasadach obrony koniecznej.

  • 10. Data: 2007-05-11 17:19:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tylko niech żaden nawiedzony nie dorabia do tego antysemityzmu! Bo
    > najprościej krytykę nazwać antysemityzmem.

    Na moją znajomość rzeczy sprawa kwalifikuje się co najmniej na czynności
    wyjaśniające. Bo oczywiście materiał prasowy może to i owo wypatrzyć, ale
    tego typu wyskoki są po prostu łamaniem prawa i tyle.