  • 21. Data: 2012-02-19 19:49:36
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-19 20:44, Bydlę pisze:

    > Biedny ten znajomy - kupił telewizor, telefon i komputer, a nie potrafi
    > korzystać z żadnego z tych urządzeń.

    Przecież skorzystał - z telefonu ;)

    Nie ma co się w ciemno wypowiadać. Ja na przykład w mijającym tygodniu
    obaliłem powództwo "t-mobile" o zapłatę kary umownej na tej podstawie,
    że w umowie nie było wskazanej wartości przyznanej ulgi.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2012-02-19 20:45:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ekhem, bo poprzednio ZAGWARANTOWAŁEŚ 24 miesiące korzystania.
    > I za złamanie danego słowa, by nie narazić bogu ducha winnego
    > sprzedawcy - masz ponieść karę, której wysokość zaakceptowałeś podpisując
    > umowę.

    Konieczność zapłaty jego dochodu rozumiem. Ale czemu mam pokrywać jeszcze
    koszty, których on nie ponosi?

  • 23. Data: 2012-02-19 20:58:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-19 21:45:09 +0100, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Konieczność zapłaty jego dochodu rozumiem. Ale czemu mam pokrywać
    > jeszcze koszty, których on nie ponosi?

    Nie, nie zaglądaj mu do kieszeni, a popatrz na treść umowy -
    zapewniasz, że będziesz przez dany czas kupoał usługi. Skoro dałeś
    słowo - to kupuj.
    A jeśli chcesz się wycofać, łamiąc dane słowo - to zapłać umówioną karę.
    Tu problemem nie jest to, że ktoś nie zarobi czy zarobi mniej, a
    wykonanie umowy - podpisanej na trzeźwo po przeanalizowaniu wszystkich
    za i przeciw.

    --
    Bydlę