  • 11. Data: 2015-05-09 23:18:27
    Temat: Re: Termin w podatku od nieruchomosci - sobota dniem wolnym czy swiatecznym ?
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Dobra, ale rzuć czymś - interpretacją, wyrokiem, artykułem.

    -----

  • 12. Data: 2015-05-10 04:01:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-09 o 23:18, pisze:
    > Dobra, ale rzuć czymś - interpretacją, wyrokiem, artykułem.

    Poczytaj o terminie złożenia oświadczenia woli.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-05-10 08:55:38
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Żaden związek.
    Przykładowo pismo wysłane sądowi (czy to powszechnemu, czy to
    administracyjnemu) faksem nabiera datę prezentaty.
    Bo tak.
    Podobnie, jak sądy nie uznają podpisów elektronicznych.
    A w wątku jest konkretne pytanie o postępowanie podatkowe przed organem, czy
    to podatkowym czy to odwoławczym (SKO).
    Nie o cywilne, nie o karne, nie o administracyjne, nie o europejskie, nie o
    zamówień publicznych, lecz o podatkowe.

    -----