  • 1. Data: 2007-09-08 09:11:07
    Temat: Termin odpowiedzi na zażalenie
    Od: Piotrpo <p...@g...com>

    Złożyłem do prokuratora nadzorującego śledztwo, zażalenie na
    zatrzymanie mojego komputera jako przedmiotu "mogącego być dowodem
    rzeczowym" (KK).
    W postępowaniu tym występuję w roli świadka (?!).
    -Czy jest jakiś ustawowy termin odpowiedzi na moje zażalenie
    -Czy przysługuje mi prawo do wniesienia zażalenia na jego opieszałość,
    jaki jest tryb składania takiego zażalenia
    -Czy istnieje jakiś sposób na zmotywowanie tych @#$% do pracy?
    Jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie zabezpieczony przez policję sprzęt
    jest w 100% czysty, nie znajdują się tam również jakiekolwiek dane
    mogące pomóc w śledztwie (brak korespondencji, zapisów rozmów itd.)
    Fakty te podałem również w swoim zażaleniu.

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Piotr