  • 1. Data: 2005-01-17 19:49:32
    Temat: Czy mogę wynająć mieszkanie?
    Od: "Marcin Michalski" <m...@o...pl>

    Zostało mi notarialnie przepisane mieszkanie.Sprawa spadkowa nadal czeka na
    swoją decyzję w sądzie.
    Nie wiem jak długo to jeszcze potrwa.
    Płacę czynsz, a mieszkanie stoi puste.
    Czy mogę wynając mieszkanie, nie czekając na postanowienie sądu?
    Z góry dziękuję
    Marcin Michalski

  • 2. Data: 2005-01-17 20:34:11
    Temat: Re: Czy mogę wynająć mieszkanie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Michalski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zostało mi notarialnie przepisane mieszkanie.Sprawa spadkowa nadal czeka
    na
    > swoją decyzję w sądzie.

    To cokolwiek sie wykluczające okolicznosci. Chyba, ze iało być "notarialnie
    zapisane". No i oczywiście zapisodawca zmarł.

    Jeśli tak, to możesz mieszkanie wynająć, bowiem jest Twoje. Postanowienie
    sądu, to tylko formalność uznająca ten fakt z punktu widzenia rejestrowego.