    From: "xxx" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telekomunikacja
    Date: Mon, 17 Jan 2005 22:26:35 +0100

    Witam !
    Mam problem (pytanie)

    Włascicielka mieszkania za namową rodziny (kuzyna- ktory to u niej mieszkał)
    wykupiła usługę Sdi w Telekomunikacji. Wszystko było ok do czasu kiedy
    włascicielka żyła ( rachunki byly płacone). 10 miesiecy temu włascicielka
    zmarła, kuzyn jej placił rachunki do teraz
    Teraz kiedy sie wyprowadził przestał placic za rachunki, a i ja po
    wprowadzeniu sie do lokalu nie mam zamiaru placic za uslugi z ktorych nie
    kozystam i ktorych nie zamawialam. (nazbieralo sie juz za 3 miesiace).
    Złozyłam do telekomunikscji ksero aktu zgonu bylej wlascicielki ale w biurze
    strasza mnie konsekwencjami za nieuregulowane rachunki.

    - umowa na linie telefoniczna jest na osobę zmarłą
    - umowa na siwadczenie usługi SDI jest na osobę zmarła
    - rachunki przychodza na nazwisko i adres osoby zmarłej

    Ja posiadam zameldowanie na pobyt stały w tym lokalu i bede teraz ja w nim
    mieszkala.

    Czy telekomunikacja moze nalozyc na mnie jakies kary ?