  • 11. Data: 2008-01-15 19:36:30
    Temat: Re: Tajskie prawo jazdy
    Od: "mia" <m...@o...pl>

    > Zostawia w depozycie tylko jak zastrzeze, ze bedzie chciala je kiedys jeszcze
    > wymienic za polski, inaczej odsylaja te tajskie do Tajlandii.
    >
    > A o wymianie informacji na temat prawek tez chyba nie ma, bo ja mam polskie,
    > brytyjskie i amerykanskie i nigdy nikt sie nie czepial mnie. Na dodatek w Polsce
    > jezdzilem na amerykanskim, aby nie mieli gdzie punktow doliczyc :D
    >
    > --
    Dziekuję za informacje.Dodam, ze córka była w Tajlandii jako gość, dla niej
    samej lepiej było zrobic tam p.j.Corka przebywa na stałe w Polsce.Dzisiaj
    otrzymała międzynarodowe p.j.tymczasowe , gdyz nie przedłozyła przy egzaminie
    badań lekarskich,nikt wczesniej nie poinformował , ze takie musi zrobic
    przystępujac do tylko
    teoretycznego egzaminu.Dzisiaj została poinformowana, ze jak złozy wyniki badań
    otrzyma stałe(?) p.j.Tajskie prawo jazdy poszło do depozytu, ale pewna nie jestem.