  • 1. Data: 2012-04-20 09:44:08
    Temat: TV n, złodzieje?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Minął mi okres tak zwanej "promocji" i nagle podskoczyły mi prawie
    dwukrotnie rachunki za TV n.
    Wiem, że mogłem 3 miesiące temu złożyć wypowiedzenie i zrobić nową
    "promocję" np. na żonę, ale nie zrobiłem. Na domiar złego zepsuł mi się
    tuner i wymieniłem na inny z większym dyskiem a teraz okazuje się, że
    przy takiej wymianie liczą sobie 12 miesięcy kiedy nie wolno wypowiadać
    umowy.
    Czy takie praktyki są dopuszczalne? Czy nie zainteresować tym np.
    rzecznika konsumentów? Czy siedzieć cicho i bulić, bo się nie doczytało
    drobnego druczku a pan w punkcie nie był łaskaw poinformować o roku
    przywiązania do "n"-ki?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-04-20 09:52:21
    Temat: Re: TV n, złodzieje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-20 09:44, Jacek pisze:
> [...]
    > rzecznika konsumentów? Czy siedzieć cicho i bulić, bo się nie doczytało
    > drobnego druczku a pan w punkcie nie był łaskaw poinformować o roku

    Myślę, że problem jest to rozwiązania na przyszłość. Osobę taką, która
    nie panuje nad swoimi oświadczeniami woli, należy ubezwłasnowolnić.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-04-20 11:37:56
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 20-04-2012 09:44, Jacek pisze:
> [...]
    > rzecznika konsumentów? Czy siedzieć cicho i bulić, bo się nie doczytało
    > drobnego druczku a pan w punkcie nie był łaskaw poinformować o roku

    A przeczytałeś co podpisałeś i się nad tym zastanowiłeś? Bo założę się,
    że nikt Cię nie oszukuje, tylko n-ka robi dokładnie to, na co się
    zgodziłeś w umowie.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2012-04-20 14:59:58
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > A przeczytałeś co podpisałeś i się nad tym zastanowiłeś? Bo założę się, że
    > nikt Cię nie oszukuje, tylko n-ka robi dokładnie to, na co się zgodziłeś w
    > umowie.

    Dokładnie. Na dodatek N-ka jest bardzo przyjazna klientowi. Też zapomniałem
    wypowiedzieć umowę w odpowiednim czasie. Dwa dni przed końcem umowy
    zadzwoniłem do BOK-u i przedłużyłem umowę korzystając z nowej promocji. A
    mieli pełne prawo, według umowy, którą podisałem - dowalic mi pełną stawkę.
    Absolutnie nie rozumiem ludzi, którzy na swoją głupotę szukają lekarstwa u
    wszelkiego rodzaju "rzeczników".

  • 5. Data: 2012-04-20 18:05:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

> [...]
    > pełną stawkę. Absolutnie nie rozumiem ludzi, którzy na swoją głupotę
    > szukają lekarstwa u wszelkiego rodzaju "rzeczników".

    Człowieku, ludzie nie zawierają tych umów tylko do nich przystępują. To
    zasadnicza różnica czyniąca bezsensownymi twoje wywody.

  • 6. Data: 2012-04-20 19:19:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.04.2012 18:05, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    > Człowieku, ludzie nie zawierają tych umów tylko do nich przystępują. To
    > zasadnicza różnica czyniąca bezsensownymi twoje wywody.
    czyli jak przystępuje do umowy to zapisy tej umowy mnie nie obowiązują?
    To jest właśnie bezsens.
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-04-20 19:26:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Kwi, 14:59, "Andy Niwinski" <a...@n...pl> wrote:

    > Dokładnie. Na dodatek N-ka jest bardzo przyjazna klientowi.

    Potwierdzam, w Nce naprawde mozna sie dogadac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2012-04-20 20:00:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    John Kołalsky wrote:
    > owieku, ludzie nie zawierają tych umów tylko do nich przystępują.

    Nie odpowiada, nie przystępuj.

  • 9. Data: 2012-04-20 22:42:42
    Temat: Re: Re: TV n, złodzieje?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Apr 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    [...]
    > Człowieku, ludzie nie zawierają tych umów tylko do nich przystępują.

    Nie siej zamieszania.
    Wg KC "przystępuje" się do spółdzielni lub *wykonywania* umowy.
    Akceptacja wzorca umowy w żadnym razie nie jest "przystapieniem", lecz
    zwyczajnym przyjęciem oferty.

    > To zasadnicza różnica czyniąca bezsensownymi twoje wywody.

    Ta... przyznaję, że widzę bezsens, ale w innym miejsu.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-04-21 04:42:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

> [...]
    > Wg KC "przystępuje" się do spółdzielni lub *wykonywania* umowy.
    > Akceptacja wzorca umowy w żadnym razie nie jest "przystapieniem", lecz

    Jak zwał tak zwał. W każdym razie, nie uzgadnia warunków umowy by go z tego
    rozliczać. W istocie większość tych "umów" bierze się z niemożności
    znalezienia odpowiedniej oferty.